مسجد محل ارتقای فرهنگ عمومی و محور جهاد تبیین

مسئول گروه جهادی کریم اهل بیت ع درباره یکی از مهم ترین پروژه های عمرانی فرهنگی در حال انجام در محله سعدی می گوید که نبود یک مرکز فرهنگی این دغدغه را برایشان به وجود آورد بود.
کد خبر: ۹۶۰۷۹۵۶
|
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان فارس: مسئول گروه جهادی کریم اهل بیت (ع)درباره یکی از مهم ترین پروژه های عمرانی فرهنگی محله سعدی می گوید:در این منطقه نبود یک مرکز فرهنگی و عدم ارتباط اهالی محله با مسجد این دغدغه به وجود آمد که با تمام سختی ها به فکر احداث مسجد باشیم.

 

مسئول گروه جهادی کریم اهل بیت (ع)افزود:شهرک امام حسن مجتبی(ع)با جمعیتی بیش از ۵هزار نفر در منطقه شهرک سعدی می باشد که نبود یک مکان فرهنگی و در پیرو سخنان امام(ره)که «مسجد سنگر است»احساس دغدغه کردیم و این حرکت جهادی را شروع کردیم.

 

وی اظهار داشت:این پروژه عمرانی فرهنگی به همت گروه های جهادی کریم اهل بیت(ع)و بچه های محله سعدی از سال۹۸ آغاز شده و تا کنون به مراحل خوبی هم رسیده‌.

 

تا به امروز نزدیک به ۲میلیارد تومان توسط خیرین برای این پروژه هزینه شده که ۳۰ جهادگر مشغول به فعالیت هستند.

 

وی خاطر نشان کرد:این گروه جهادی محور فعالیت های جهادی در سیل۹۸ بوده و از فعالیت های خوب جهادی می توان از مرمت ۴۰ منزل مسکونی به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون تومان ،و احداث ۸ باب منزل مسکونی در مناطق کم برخوردار و نیازمند شیراز به ارزش دو میلیارد و چهار صد تومان در سالهای ۱۴۰۱_۱۴۰۲ نام برد که تمام این فعالیت ها کاملا جهادی و به کمک خیرین و بچه های جهادی بوده است.

 

وی در خاتمه افزود: هدف اصلی از کار های جهادی،خود سازی جهادگران است و ما خود را ملزم خدمت به مردم میدانیم

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار