سرهنگ مختاری:

اصناف و بازاریان نقش موثری در حضور حداکثری مردم در انتخابات دارند

همدان- فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه اصناف و بازاریان شهرستان نقش موثری در حضور حداکثری مردم در انتخابات دارند، گفت: دشمنان انقلاب در تلاش هستند این فرصت انقلاب را تبدیل به تهدید کنند.
کد خبر: ۹۶۰۷۹۹۷
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی مختاری در نشست بصیرتی بازاریان و اصناف نهاوند ضمن تبریک دهه ولایت و روز ملی اصناف با اشاره به نقش موثر اصناف و بازاریان در دوران انقلاب و دفاع مقدس اظهار کرد: اصناف و بازاریان در دوران ۴۵ ساله انقلاب و به خصوص پشتیبانی‌های این مجموعه در طول دفاع مقدس با جمع‌آوری انواع کالاهای ضروری نسبت به پشتیبانی از رزمندگان یک نقش بی‌بدیل ایفا کردند.

وی با اشاره به موضوع انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه بیان کرد: وظیفه و تکلیف همه ما این است که منویات مقام معظم رهبری را عملی کرده و ضمن دعوت به حضور حداکثری نسبت به بیان معیارهای یک رئیس جمهور تراز انقلاب با توجه به شاخصه‌های تعیین شده از طرف امامین انقلاب بپردازیم.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه اصناف و بازاریان شهرستان نقش موثری در حضور حداکثری مردم در انتخابات دارند، افزود: دشمنان انقلاب در تلاش هستند این فرصت انقلاب را تبدیل به تهدید کرده و با بسیج تمام رسانه‌های خود به دنبال دلسرد و ناامید کردن مردم و به خصوص جوانان و بی رونق کردن انتخابات و کاهش مشارکت هستند و می‌خواهند بین مردم و ولایت فاصله بیندازند.

وی گفت: انقلاب اسلامی به برکت وجود عظمای ولایت و مردم عزیز در اوج اقتدار و شکوه بوده و با توجه به پیشرفت‌های دفاعی نظام طی سال‌های گذشته سیلی‌های بسیاری را به صورت استکبار جهانی آمریکا، انگلیس و اسرائیل نواخته و جبهه مقاومت هم در منطقه با پشتیبانی‌های انقلاب هرکدام به یک مجموعه قدرتمند تبدیل شده و به صورت شبکه‌ای علیه استکبار و صهیونیسم در حال مبارزه هستند.

مختاری افزود: جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب با اقتدار در حال حرکت به سمت قله است و دشمنان انقلاب در حال افول و فرسودگی هستند اما این نبرد بین جبهه‌ حق و باطل با پیروز جبهه حق بر باطل ادامه خواهد داشت و این نظام و انقلاب زمینه‌ساز دولت جهانی ظهور حضرت حجت خواهد شد.

وی در پایان خطاب به اصناف و بازاریان شهرستان بیان کرد: مثل همیشه که پای کار نظام بوده‌اید، در فضاسازی مناسبت‌های پیش رو به خصوص انتخابات با نصب بنر، پوستر و بیانیه از طرف مسئولین اتحادیه‌ها در رونق و شور و نشاط انتخاباتی و تشویق به مشارکت حداکثری کمک کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار