خبرهای داغ:

پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت هفته قوه قضائیه

قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از ارکان مهم نظام سیاسی کشور، نقش بی بدیلی در پاسداری از ارزش های اجتماعی، کرامت انسانی، احیای حقوق عامه، پیشگیری از وقوع جرم و اجرای قانون اساسی برعهده دارد.
کد خبر: ۹۶۰۸۰۲۸
|
۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، قناعت استاندار خراسان جنوبی به مناسبت هفته قوه قضائیه پیامی صادر کرد: 

متن پیام به شرح ذیل است:

باسمه تعالی 

"هفته‌ قوّه‌ قضائیّه و روز قوّه‌ قضائیّه مانند بعضی دیگر از روزهای برجسته در تقویم اسلامی ما «شهادت‌ بنیان» است و این ‌روز بر پایه‌ فداکاری در راه خدا و کشته شدن در راه خدا تبیین شده... خب این، دستگاه قضائی را به شیوه‌ خاصّی معرّفی می‌کند و یک معنای خاصّی به ‌دستگاه قضائی می‌ دهد". مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالی ) 

هفتم تیرماه، یادآور عروج مظلومانه مجاهد نستوه شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران وفادار انقلاب اسلامی است که در راستای تجلیل از معمار بزرگ دستگاه قضایی کشور،"روز قوه قضائیه" نامگذاری شده است.

قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از ارکان مهم نظام سیاسی کشور، نقش بی بدیلی در پاسداری از ارزش های اجتماعی، کرامت انسانی، احیای حقوق عامه ، پیشگیری از وقوع جرم و اجرای قانون اساسی برعهده دارد.

بدون تردید برخورد قاطعانه با مفسدان اقتصادی در هر مقام و جایگاه که بعد از حضور آیت الله شهید رئیسی در رأس این مجموعه قرار گرفت، به عنوان یکی از مهمترین وظایف و تکالیفِ ویژه در دستور کار قوه قضائیه، مطالبه ای عمومی است که زمینه ساز بسط و تحکیم سرمایه اجتماعی و رضایت عمومی می باشد. 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران وفادار انقلاب اسلامی، هفته قوه قضائیه را به مجموعه متعهد این قوه، رئیس کل محترم دادگستری استان، دادستان معزز، قضات شریف، کارکنان خدوم اداری و اعضای گرانقدر شوراهای حل اختلاف استان خراسان جنوبی که در امر پیشگیری از جرم و رسیدگی به دعاوی و نیز حمایت از سرمایه گذاری و رونق تولید، تلاش های خالصانه ای داشته اند تبریک عرض نموده، موفقیت و تأییدات الهی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای همه این عزیزان مسئلت دارم.

جواد قناعت

استاندار خراسان جنوبی 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار