خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک؛

اقدام جهادی لازمه برگزاری انتخابات و مشارکت حداکثری است

اقدام جهادی لازمه برگزاری انتخابات و مشارکت حداکثری است
سرهنگ علی زمانی از همه فرماندهان پایگاه های بسیج و بسیجیان خواست برای حضور و مشارکت حداکثری مردم و برگزاری انتخابات پرشور و انتخاب فرد اصلح به صورت جھادی کار کنند.
کد خبر: ۹۶۰۸۰۳۷
|
۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۲

قزوین_ به گزارش بسیج، سرهنگ مهدی علی زمانی در جلسه دوره توانمندسازی فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان آبیک که با حضور ۲۶۰ نفر برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران در ۴۵ سالگی خود در قدرتمندترین و مقتدرانه ترین وضعیت قرار دارد چرا که با تکیه بر حضور و ایستادگی مردم و رهبری های امام خامنه ای از بحران های مختلف عبور کرده و در تغییر موازنه قدرت در دنیا، یکی از قطب های مهم قدرت هستیم.

وی افزود: از نشانه های این قدرت ایران اسلامی می‌توان به عملیات وعده صادق به عنوان بی نظیرترین حمله موشکی و پهپادی جهان اشاره کرد که با شهادت رئیس جمهور شهید و همراهانش خلل و اشکالی به برکت وجود مقام معظم رهبری و اقتدار قانونی نظام اسلامی ایجاد نشد.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک ادامه داد: بدرقه میلیونی شهید آیت الله رئیسی و همراهانش، ادعای فاصله گرفتن مردم از مسئولین و نظام اسلامی را باطل کرد.

سرهنگ علی زمانی در خصوص شاخص های رئیس جمهور اصلح بیان کرد: رییس جمهور باید آگاه به مسائل داخلی و بین المللی در موضوعات مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی باشد و از سویی، فعال و پرکار و دارای سوابق اجرایی موفق معتقد به مبانی انقلاب اسلامی باشد‌.

وی افزود: از شاخص‌های ریاست جمهوری می‌توان به ولایت مداری هم به صورت قلبی و قبول داشتن شخص مقام معظم رهبری اشاره کرد و هم به صورت عملی آنرا اثبات کرد و مهمتر از همه قدرت اجرای منویات و تدابیر ولایت فقیه در سطح جامعه، محور مقاومت و عرصه بین الملل را داشته باشد. 

این مسوول نظامی تصریح کرد: سطح سپاه و بسیج سطح انقلاب اسلامی است و تابع امر ولی امر مسلمین جهان است و خود را هزینه و افراد و احزاب و گروه ها نکرده است اما برای پاسداری از انقلاب اسلامی به بیان شاخص ها و ملاک های رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی می پردازد و از همه فرماندهان پایگاه ها و بسیجیان عزیز درخواست می‌شود نهایت تلاش خود را برای حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات معطوف دارند و برای برگزاری انتخاباتی پرشور و انتخاب اصلح به صورت جھادی کار کنند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار