خبرهای داغ:
مسئول مرکز رشد الگویی علمی، پژوهشی و فناوری سازمان بسیج مستضعفین؛

جهش علمی کشور، دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است

جهش علمی کشور، دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است
.. ضمن بازدید از دستاوردهای معاونت علمی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، جهش علمی ایران اسلامی را دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۶۰۸۰۵۰
|
۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲

قزوین_ به گزارش بسیج، مدیر مرکز رشد الگویی بسیج مستضعفین، از دستاوردهای معاونت علمی سپاه قزوین بازدید کرد.

 وی ضمن بازدید از دستاوردهای معاونت علمی سپاه استان قزوین، جهش علمی ایران اسلامی را دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی عنوان کرد.

. افزود: به عنوان یک بسیجی وظیفه داریم از تمام توان و ظرفیت موجود در راستای جهاد علمی مستمر و همه جانبه کشور استفاده کنیم.

مسئول مرکز رشد الگویی علمی، پژوهشی و فناوری سازمان بسیج اظهار کرد: معاونت علمی در این زمینه با حمایت از صاحبان ایده های نو، نخبگان و فناوران و پژوهشگران در قالب طرح های حمایتی نقش بسیار مهمی دارد.

دکتر کریم عباسی نیز در این دیدار جهش علمی ایران اسلامی را دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: ما وظیفه داریم، از تمام توان و ظرفیت موجود در جهت جهاد علمی مستمر و همه جانبه کشور حرکت کنیم.

در این نشست، به ارائه فعالیت‌ها و اقدامات معاونت علمی، پژوهشی و فناوری سپاه استان قزوین در حوزه‌های علمی، پژوهشی، فناوری، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، بانوان و خانواده و رسانه‌ای پرداخته شد.

 حسن طاهری مسئول مرکز رشد شهید حسن پور نیز عنوان کرد: دشمنان از پیشرفت و جهاد علمی کشور بیمناک‌اند، توسعه علمی نیازمند جهاد است و بسیج جهادگر عرصه‌هاست. 

 نظامی مسئول علمی ناحیه مقاومت البرز نیز در این نشست عنوان کرد: بسیج علمی در زمینه تشویق دانش پژوهان به ایده سازی و تولید محصولات فناورانه اقدامات موثری انجام داده که این فعالیت ها و اقدامات نیازمند حمایت بیشتر است.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار