فراخوان ارسال طرح با عنوان مدرسه رمان البرز

رئیس حوزه هنری استان البرز از فراخوان ارسال طرح رمان با عنوان مدرسه رمان البرز و با موضوعات خانواده ایرانی اسلامی، مشاهیرو ...، به همت دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۸۰۶۱
|
۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، محمد مهرابی رئیس حوزه هنری استان البرز، از فراخوان ارسال طرح رمان با عنوان مدرسه رمان البرز با موضوعات خانواده ایرانی اسلامی، مشاهیر، مفاخر، رویداد‌ها و داستان‌های بومی مرتبط با تاریخ و زیست بوم البرز به همت دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری این استان خبر داد.
فراخوان ارسال طرح با عنوان مدرسه رمان البرز
وی با اشاره به اینکه نویسنده طرح باید ساکن استان البرز باشد، عنوان کرد: هر نویسنده باید پیش از این یک اثر داستانی در قالب روایت، مجموعه داستان و رمان منتشر کرده باشد، هر نویسنده می‌تواند دو طرح رمان برای بررسی ارسال کند و نویسندگان برگزیده در جلسات هفتگی حضور خواهند یافت و تا پایان دی ماه ۱۴۰۳ طرح خود را در قالب رمان نوشته و بازنویسی می‌کنند.

رئیس حوزه هنری استان البرز با بیان اینکه آثار در قالب مجموعه رمان‌های مدرسه داستان البرز منتشر خواهند شد، آخرین مهلت ارسال طرح را ۱۰ تیر ماه اعلام و بیان کرد: نویسندگان طرح سه تا پنج صفحه‌ای رمان خود را از طریق پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۰۳۱۰۳۳۱۹۹ ارسال کنند، آغاز دوره از ۱۴ تیر ماه همزمان با روز قلم خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار