امام جمعه موقت تبریز:

نباید نامزدها با چراغ سبز به دشمن موجب خدشه در اتحااد ملی شوند

تبریز- امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه چراغ سبز نشان دادن به دشمن، شایسته نامزدها نیست، افزود: نامزدها و هواداران آن‌ها دقت کنند که اکنون کشور ما در یک برهه حساس قرار گرفته و نباید با حرف و رفتار خود موجب تفرقه، خدشه به انقلاب و امنیت داخلی و اتحاد ملی شوند.
کد خبر: ۹۶۰۸۱۲۰
|
۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام احمد مطهری اصل در خطبه‌های نمازجمعه این هفته  تبریز، افزود: مردم با کسی تعارف ندارند و کسی که مخالف اندیشه‌های انقلاب و دین است را کنار می‌زنند و رئیس جمهور منتخب باید در خدمت مردم و  دلسوز اجرای فرامین رهبر انقلاب باشد.

وی ادامه داد: شور و نشاط  خاصی در ایران اسلامی برای شرکت در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری وجود دارد و با تمام مشکلات، اگر در جایی احساس خطر کنند که دشمنان برای نابودی انقلاب، دندان تیز کرده‌است به صحنه می‌آیند.

حجت الاسلام مطهری اصل خاطرنشان کرد: صلاحیت هر ۶ نامزد ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان تایید شده است که نشان می‌دهد همگی موردقبول هستند اما باید دید برنامه کدام یک از آن‌ها در جهت رفع مشکلات جامعه است.

وی اضافه کرد: اکنون دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال شکست‌های پی در پی، هر روز نقشه می‌کشند و هرچه از دستشان برمی‌آید، برای نابودی این انقلاب انجام می‌دهند و ناراحت و عصبانی هستند و می‌خواهند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند و یا انتخاب اصلح نداشته باشند.

حجت الاسلام مطهری اصل با اشاره به فرا رسیدن عید غدیرخم نیز اظهارداشت: هر چند عزادار شهدای خدمت و به خصوص شهید آیت الله آل هاشم هستیم اما به طور قطع خواسته ایشان برگزاری هرچه باشکوه تر و عالی تر مراسم و جشن‌های غدیر خم است همان طور که همواره به آن تاکید داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار