امام جمعه تسوج:

عده ای سیرت منافقانه خود در خصوص ولایت نشان می دهند

تبریز- امام جمعه تسوج گفت: در جمع اصحاب پیامبر افرادی فتنه‌گر و منافق وجود داشتند که نمی‌خواستند علی وصی پیامبر باشد امروز هم در جامعه ما عده‌ای با فعل و قول خود سیرت منافقانه خود را در سمت‌های مختلف نشان می‌دهند.
کد خبر: ۹۶۰۸۱۲۴
|
۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام نصرالله پور در پنجمین مراسم گرامی‌داشت عید غدیر در مسجد صاحب الزمان عجب شیر افزود: برگزاری مراسمات و نشان دادن عشق و علاقه به امام علی با سخنرانی یا گوش دادن فضایل آن امام تبلیغ غدیر است که پیامبر سفارش کرده‌اند.
 
وی با تبیین دیدگاه منکران غدیر در عصر پیامبر بیان کرد: پیامبر در تبلیغ رسالت جانشینی علی علیه السلام در مقابل فتنه قرار گرفته که خداوند در آیه قرآن بشارت مصونیت آن را داده است.
 
حجت الاسلام نصرالله پور ادامه داد: خوبان غدیر رسالت تبلیغ این واقعه را سینه به سینه نقل کرده‌اند و نگذاشتند ولایت و جانشینی امام علی به فراموشی سپرده شود.
 
وی اظهار کرد: امروز جامعه ما در شرایطی قرار گرفته است که با انتخاب صحیح نشان خواهیم داد تنها پرچمدار عدالت و حامی مظلومان کسی است که اصلح بوده و مورد تایید انقلاب است. 
 
امام جمعه تسوج در پایان افزود: مردم باید در انتخاب خود بصیرت به خرج بدهند و کسی که با دیدگاه امامین انقلاب و در مسیر شهدای این نظام اسلامی است رای بدهند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار