خبرهای داغ:

در سالن جلسات آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز برگزار شد

برگزاری نشست بصیرتی سیاسی با موضوع انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۴۰۳.
کد خبر: ۹۶۰۸۱۶۳
|
۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شرق اهواز به همت کانون ۳ بسیج فرهنگیان خواهر ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع)اهواز نشست بصیرتی سیاسی با موضوع انتخابات با حضور حجت الاسلام رستگار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر «عج»خوزستان و روح الله دانشی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز در سالن جلسات این ناحیه برگزار شد. 

حجت الاسلام رستگار در این نشست بصیرتی

سیاسی و روشنگری با موضوع انتخابات گفت: تبیین شخصیت رئیس جمهور شهید به صورت مستمر تا روز انتخابات همراه با بیان دستاورد های ایشان در دوران ریاست جمهوری، از راههای تشکیل دولت اسلامی و انتخاب اصلح توسط مردم است.

وی گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب می فرمایند حضور حد اکثری و پرشور در انتخابات حائز اهمیت است. وظیفه ی ما نیز در همین راستا انتقال پیام رهبر انقلاب به همه ی خانواده ها و دانش آموزان است.

روح الله دانشی نیز در این نشست و پیش از سخنرانی حجت الاسلام رستگار، ضمن خیرمقدم اظهار کرد: ما باید با شناخت از توطئه های دشمن، جهت خنثی سازی حربه و نقشه های پلید دشمنان که هدفشان عدم حضور حداکثری در انتخابات است را با حضور در انتخاباتی پر شور و شعور، زمینه و سبب پیروزی در این میدان باشیم‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار