به همت پاسداران و رزمندگان تیپ مردم پایه سپاه حضرت جوادالائمه آب آشامیدنی سالم به یکی از دورترین مناطق استان خراسان شمالی رسید

کد خبر: ۹۶۰۸۲۶۳
|
۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ، خط انتقال آب شرب پنج روستای مرزی خراسان شمالی با اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال امروز (پنجشنبه)با حضور سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه افتتاح شد.

سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین افتتاح طرح آبرسانی به روستای کم برخوردار کهنه جلگه در استان خراسان شمالی گفت : یکی از موضوعاتی که همواره مورد توجه سپاه پاسداران قرار دارد مساله مردم یاری است .

سردار پاکپور با بیان اینکه اجرای طرح های محرومیت زدایی در مناطق صعب العبور و شرایط دشوار تنها با روحیه جهادی قابل اجرا است خاطر نشان کرد : پاسداران با برخورداری از این روحیه بهترین عملکرد را در رفع چهره محرومیت از اقصی نقاط کشور ارائه داده اند .

فرمانده نیروی زمینی خاطر نشان کرد سپاه در خصوص آبرسانی و مقابله با تنش های آبی اقدامات زیادی انجام داده است و افتتاح امروز نمونه ای از آنها است .

طرح آبرسانی مجتمع کهنه جلگه از سال ۱۴۰۱ آغاز شد که در این زمینه ۱۵ کیلومتر خط انتقال با مشارکت اداره کل آب و فاضلاب خراسان شمالی اجرایی و ۶.۵ کیلومتر از این خط انتقال در مناطق سخت گذر توسط تیپ مردم پایه سپاه جوادالائمه استان اجرایی شد.

تیپ مردم پایه سپاه جوادالائمه استان در این طرح سه چاه آب حفر، ساخت ۲ مخزن، سه ایستگاه پمپاژ و ۲۰ حوضچه را به سرانجام رساند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار