انتخاب فرد اصلح سبب ادامه‌ی مسیر تمدنی کشور می‌شود

مسؤل دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) گفت: انتخابات حداکثری و انتخاب فرد اصلح، جایگاه کشور را در سطح تمدنی خود پایدار می‌کند.
کد خبر: ۹۶۰۸۲۶۷
|
۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۰

حجت‌الاسلام والمسلمین نوروزی در گفتگو با خبرنگار بسیج از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: شرکت در انتخابات برای مردم خراسان‌شمالی که دل در گرو انقلاب، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری دارند یک تکلیف است.

وی افزود: اگر مشارکت خارج از تصور دشمنان در هشتم تیر اتفاق بیفتد در آن صورت اقتدار و قوت ایران بعنوان یک پیام برای همگان صادر خواهد شد.

مسؤل دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خاطرنشان کرد: در زمینه هدایتگری و جهادتبین افراد عالم جامعه وظیفه این را دارند که با تببین معیارها و مولفه‌های رئیس جمهور از نگاه امامین انقلاب، شخص اصلح را به مردم بشناسانند.

وی تصریح کرد: امروز مردم به رئیس جمهوری نیاز دارد که در تداوم خط رئیس جمهور شهید حرکت کند و مانند وی مردم‌دار و سخت‌کوش باشد.

حجت‌الاسلام نوروزی افزود: شناخت دغدغه‌های خارجی و داخلی یکی از مهم‌ترین مولفه‌های یک رئیس جمهور اصلح است و همچنین بایستی در این زمینه‌ها حضور پررنگ و موثری داشته باشد.

وی تاکید کرد: بعد از شرکت مردم در انتخابات و انتخاب یک رئیس جمهور مطلوب و در تراز انقلاب اسلامی، کشور ایران شاهد گسترش نقش تمدنی خود خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار