معاون دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان:

پشتوانه نظام در عرصه بین الملل حضور حداکثری مردم در انتخابات است

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری پشتوانه نظام و دولت‌ها در عرصه بین الملل بسیار مهم است.
کد خبر: ۹۶۰۸۲۷۲
|
۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج،محمد ثابت معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان اظهار داشت: مهم‌ترین اولویتی که هر کاندیدا باید در دستور کار خود قرار بدهد اولویت اقتصادی است.

 

وی در ادامه افزود: همچنین با توجه به معضلات فرهنگی که این چند سال کشور ما گریبان گیر آن شده، نگاه ویژه‌ای به موضوعات فرهنگی داشته باشد و همچنین موضوع سیاست خارجی.

 

او با اشاره به شهادت آیت الله رئیسی بیان داشت: این دوره انتخابات ریاست جمهوری پرشورتر از دوره‌های قبل برگزار خواهد شد، زیرا در مراسم تشییع شهدای خدمت علیرغم مشکلات اقتصادی کشور حضور میلیونی مردم نشان داد که آن‌ها این خدمات را می‌بینند و برای قدردانی از زحمات شهید جمهور، پر شورتر از دوره‌های قبل در این انتخابات شرکت خواهند کرد.

 

 ثابت، حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری را پشتوانه نظام و دولت‌ها در عرصه بین الملل بسیار مهم دانست و گفت: هر چه حضور مردم در پای صندوق‌های رای بیشتر باشد قطعاً پشتوانه قوی‌تر است که به ارتقاء جایگاه کشورمان در جایگاه بین‌الملل کمک می‌کند.

 

وی عنوان داشت: فرد اصلح باید باتقوا، خداترس، روحیه جهادی داشته باشد و در میدان حاضر شود و مشکلات کشور را مستقیم دریافت کند و برای حل آن‌ها دستورات لازم را بدهد.

 

او ادامه داد: با حضورمان در پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح می‌توانیم راه شهدای خدمت را ادامه دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار