حماسه مشارکت مردم در انتخابات، خاریست به چشم دشمنان نظام

 رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر گناباد گفت: بدخواهان به دنبال قهر مردم با صندوق‌های رأی هستند؛ اما ملت آگاه و بابصیرت ایران جمعه ۸ تیرماه با حماسه مشارکت در انتخابات چشم همه بدخواهان را کور می‌کنند.
کد خبر: ۹۶۰۸۲۷۵
|
۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گناباد، حجت‌الاسلام حسن صادقی نسب ضمن تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد: مسئله امامت و ولایت از اصول اعتقادی و در سرنوشت دنیا و آخرت امت اسلامی نقش تعیین‌کننده‌ای دارد.

 امام‌جمعه گناباد با اشاره به ترویج معروف در جامعه افزود: مشارکت در انتخابات، تعیین سرنوشت کشور است که همه افراد نسبت به آن مسئول هستند. انتخابات معروفی شایسته است که باید همه آحاد جامعه با هر سلیقه و افکاری در این حماسه بزرگ شرکت کنند.

 وی خاطرنشان کرد: حضور همگانی و پرشور ملت ایران در حماسه ملی ۸ تیرماه خاریست بر چشم دشمنان نظام مقدس اسلامی که به دنبال قهر مردم با صندوق‌های رأی هستند.

 صادقی نسب عنوان کرد: باید در انتخاب اصلح بکوشیم؛ انتخاب رئیس‌جمهوری معتقد به مبانی دینی، دلسوز و خستگی‌ناپذیر، خدمت به اسلام و ایران است.

 رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر گناباد در ادامه ضمن گرامیداشت اول تیرماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و هفته قوه قضاییه با اشاره به گرامیداشت یاد آیت‌الله شهید دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب و تقدیر از خدمات این قوه اعلام کرد: مطالبه مردم از قوه قضاییه مبارزه با فساد و سوداگران مرگ، تسریع در رسیدگی پرونده‌ها و تقویت شوراهای حل اختلاف است.

 وی با بیان اینکه ملت ایران در حفظ نظام اسلامی و پیشرفت ایران متحد هستند اذعان داشت: در حفظ نظام اسلامی و در توسعه و پیشرفت ایران مردم ایران متحد و یکپارچه بوده و اختلاف اساسی ملت با صهیونیست‌ها و استکبار است و باید از دوقطبی‌سازی مردم پرهیز شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار