در راستای توسعه برنامه‌های دولت؛

وزیر ورزش و جوانان وارد فرودگاه سنندج شد

در راستای برنامه‌های دولت برای توسعه ورزش و جوانان در سراسر کشور، کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان امروز شنبه دوم تیرماه به استان کردستان سفر کرد.
کد خبر: ۹۶۰۸۲۸۴
|
۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امروز شنبه دوم تیرماه به‌منظور حضور در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از استخر و سالن چندمنظوره حجاب سنندج و بازدید از یک پروژه ورزشی به استان کردستان سفرکرده است.

استخر سرپوشیده و سالن ورزشی چندمنظوره حجاب سنندج که مراحل ساخت و بازسازی و تجهیز کامل آن از طریق قانون ماده ۲۷ (واگذاری تکمیل و احداث پروژه‌های دولتی به بخش خصوصی) سال ۱۳۹۹ به سرمایه‌گذار بخش خصوصی واگذار شد اوایل سال جاری با تجهیز کامل این طرح آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

ارزش روز این استخر مجهز که دارای امکاناتی مانند استخر استاندارد، جکوزی، حوضچه آب سردوگرم، استخر کودکان، حمام ترکی، سونای بخار و خشک، سُرسُره و تجهیزات جانبی بروز بوده در حدود ۱۵۰ میلیارد تومان برآورد شده که به همت بخش خصوصی و سرمایه‌گذار این بخش تکمیل، بازسازی و تجهیز کامل شده است.

همچنین سالن چندمنظوره این مجموعه با مساحت هفتصد مترمربع به طور کامل بازسازی و آماده بهره‌برداری برای جوانان و ورزشکاران کردستانی است.

این مجموعه امروز شنبه دوم تیرماه با حضور «کیومرث هاشمی» وزیر ورزش و جوانان و مسئولین استان کردستان در سنندج افتتاح خواهد شد.

گفتنی است؛ رسول منعم مدیرکل امور استان‌ها، شکیبامهر مدیرکل دفتر فنی، پروین کرملو مدیرکل دفتر نظارت بانوان وزارت ورزش و جوانان در این سفر وزیر ورزش و جوانان را همراهی خواهند کرد.

بازدید از سالن شش هزار نفری مجموعه ۲۲ گولان شهر سنندج از دیگر برنامه‌های وزیر ورزش و جوانان در سفر به استان کردستان است.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار