مدیرکل ثبت احوال اردبیل:

درخواست صدور شناسنامه در انتخابات ۸ تیر بدون تعلل پذیرفته می شود

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل گفت:تمهیدات لازم برای ارائه خدمات ثبت احوال در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری انجام شده است و به تمامی درخواست‌های صدور شناسنامه رسیدگی می شود.
کد خبر: ۹۶۰۸۳۲۷
|
۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴

درخواست صدور شناسنامه در انتخابات ۸ تیر بدون تعلل پذیرفته می شود

به گزارش خبرنگار بسیج، وحید خلوصی صبح شنبه در نشست ستاد انتخابات استان اردبیل اظهار کرد: به تمامی درخواست‌های صدور شناسنامه تا زمان رأی‌گیری پاسخ داده خواهد شد و درباره صدور کارت ملی جدید نیز هم‌استانی‌ها می‌توانند با مراجعه به تارنمای ncr.ir از صدور کارت خود آگاهی یابند.

وی خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای ارائه خدمات ثبت احوال و هویتی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری انجام شده است.

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل افزود: در خصوص صدور شناسنامه، به تمامی درخواست‌های مربوط تا زمان رأی‌گیری پاسخ داده خواهد شد و براساس تفاهمنامه انجام‌ گرفته با اداره ‌کل پست استان اردبیل همه شناسنامه‌های صادر شده به آدرس مراجعان ارسال می‌شود.

خلوصی درباره نحوه اطلاع شهروندان از وضعیت صدور کارت ملی جدید خود، گفت: هم‌استانی‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت ncr.ir از صدور کارت خود آگاهی یافته و به ایستگاه‌های کارت هوشمند ملی مراجعه کنند.

وی بیان کرد: همکاران ثبت احوال استان اردبیل با حضور در روستاهای دورافتاده و کم‌برخوردار، با همکاری دستگاه‌های حمایتی، افراد تحت پوشش و یا فاقد توان مالی را شناسایی و نسبت به تعویض رایگان شناسنامه اقدام می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار