رونمایی از تمثال شهید شاخص کشور در لردگان

از تمثال شهید الیاس ارجمند شهید شاخص جامعه عشایری کشور رونمایی شد.
کد خبر: ۹۶۰۸۳۴۱
|
۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان گفت: از بین بیش از ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری کشور سرلشکر شهید الیاس ارجمند فرمانده اطلاعات عملیات تیپ قمر بنی هاشم (ع) استان به عنوان شهید شاخص عشایر کشور در سال ۱۴۰۳ انتخاب شد.

سردار اکبری افزود: انتخاب شهید الیاس ارجمند به عنوان شهید شاخص کشو، فرصت بسیار مناسبی است تا ادارات و دستگاه‌ها و نهاد‌های استان از این ظرفیت در ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و الگوگیری از شهدای گرانقدر، استفاده کنند. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس شاخصه های، ولایتمداری و ولایت پذیری، همراه بودن با مردم، اخلاص، شجاعت، فرماندهی و مدیریت در جنگ سرلشکر شهید الیاس ارجمند به عنوان شهید شاخص جامعه عشایری کشور انتخاب شد.

سرهنگ علی اصغر ایزدی افزود: سرلشکر شهید الیاس ارجمند در سال ۱۳۳۹ در روستای دشت پاگرد از توابع بخش مرکزی شهرستان فلارد به دنیا آمد و با آغاز جنگ تحمیلی در سال ۱۳۵۹ به جبهه‌ها اعزام شد و پس از سال‌ها حماسه آفرینی در دفاع مقدس، در غروب ۲۲ بهمن ۱۳۶۴ بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید و در گلزار مطهر شهدای شهر مال خلیفه به خاک سپرده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار