اردوی راهیان پیشرفت بسیجیان در پتروشیمی لردگان

اردوی راهیان پیشرفت سازمان‌های اقشار و متخصصان سپاه قمر بنی هاشم (ع) در پتروشیمی لردگان برگزار شد .
کد خبر: ۹۶۰۸۳۴۷
|
۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ موسوی مسئول ستاد تخصص اقشار و متخصصین سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان گفت: این بازدید یک روزه با هدف شناخت وآشنایی مسئولان با دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی لردگان گفت: اگر ما توانستیم در منطقه‌ای مثل شهرستان فلارد، شرکت بزرگ پتروشیمی را احداث و به تولید و ارز آوری برسانیم، ماحصل امنیتی است که حافظان حریم ولایت برای ما تأمین کرده اند.

محمودی افزود: تولیدات شرکت پتروشیمی لردگان منحصر بفرد است و علاوه بر تأمین کود، اوره مورد نیاز ۶ استان کشور،را تهیه می کند.

وی خاطر نشان کرد: تولیدات شرکت پتروشیمی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، ۲۵ درصد رشد داشت و بیش از ۷۰۰ هزار تن اوره تولید کرد که ۲۵۰ هزار تن آن در کشور توزیع شد و بقیه آن به خارج از کشور صادر شد.

غلامرضا صمدی مدیر ارشد مجتمع پتروشیمی لردگان گفت: ۳۰ نفر از سازمان‌های اقشار و متخصصان سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان و معاونین ۱۱ گانه‌ی استان در قالب راهیان پیشرفت از روند تولید، مخاطرات و مشکلات پرسنل و توانمندی‌های پرسنل  پتروشیمی لردگان بازدید کردند.

سرهنگ پاسدار سلمان گنجی مسئول سازمان کارگری و کارخانجات سپاه استان گفت: برای اجرای برنامه‌های بسیج کارگری طرح شهیدان کریمی و برونسی، با بازدید از پتروشیمی لردگان، توانمندیها، مسائل و مشکلات رصد شد.

سرهنگ پاسدار محمد امیدی مسئول سازمان بسیج عمران و معماری سپاه استان گفت: به اتفاق هیئت اندیشه ورز کارکرد‌ها و مشکلات حوزه‌ی عمران در زیر ساخت‌های شرکت پتروشیمی لردگان بررسی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار