بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه دامغان به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری

دامغان_ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه دامغان به مناسبت انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۶۰۸۴۰۱
|
۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه دامغان به مناسبت انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم 
إِن الله لايغير مابقوم حتى يغيروا ما بأنفسهم» سوره مبارکه رعد آیه ۱۱

« انتخابات مظهر بیداری ملت ایران، مظهر دفاع از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است، مظهر دفاع از استقلال کشور است، مظهر دفاع از عزت ملی است.» امام خامنه ای (مدظله العالی)

امروز می‌رود تا برگی زرین و ماندگار در تاریخ سرزمین اسلامی با حضور تک‌تک شما در اتفاق مهم و سرنوشت‌سازی به نام انتخابات رقم بخورد که به فرموده‌ی امام عزیز و رهبر فرزانه‌مان هر رأی شما به هر کدام از نامزدهای ریاست جمهوری، رای به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات وظیفه‌ای دینی، ملی و انقلابی می باشد؛ چراکه آنچه اهمیت دارد مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح است؛ آن‌چنان‌که امام راحل(ره) فرمودند: "سرنوشت اسلام و کشور خود را به دست کسانی بدهید که به اسلام و جمهوری اسلامی و قانون اساسی معتقد و نسبت به احکام نورانی الهی متعهد باشند."

انتخابات سرنوشت ساز چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که در هشتم تیرماه برگزار می‌شود نقش تعیین کننده‌ای در ترسیم آینده انقلاب اسلامی دارد و هرگونه سهل انگاری و کوتاهی نسبت به آن زیان بار خواهد بود، با توجه به مسئله مهم انتخابات در جهت تبیین به نکات زیر توجه فرمایید:

۱- شرکت در انتخابات علاوه بر آنکه حق شهروندی است؛ تکلیف و فریضه مهم و یک عمل صالح سیاسی تکمیل کننده حماسه باشکوه بدرقه، تشییع و برگزاری مجالس شهیدان خدمت است. از این رو در انتخاب اصلح توجه به معیارها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و خدمات شهید رئیسی انتظارات از رئیس جمهور را در نگاه ملت تغییر داده است.

۲ - در انتخاب اصلح، رئیس جمهور شهید ما تراز است؛ خدمت به مردم، مدیریت، تدبیر و خستگی ناپذیری، سیاست ورزی مؤمنانه، اخلاق مداری و پایداری بر ارزش‌های اسلامی، سازش ناپذیری با دشمنان و یاری مظلومان باید ملاک باشد.

۳- نامزدهای انتخاباتی باید وفاداری خود را به اسلام و ولایت فقیه نشان دهند و با حرکت در چارچوب قانون اساسی، مرزبندی روشن خود را با دشمنان اسلام و انقلاب و فتنه گران و جریان‌های معاند و کینه توز به طور شفاف اعلام نمایند.

ما دانشجویان دانشگاه دامغان ضمن اعلام مشارکت فعال در عرصه‌ی انتخابات، از آحاد ملت شریف و مسلمان ایران به ویژه مردم شهیدپرور شهرستان دامغان دعوت می‌نماییم تا با حضور دشمن‌شکن خود، حماسه‌ی سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری را رقم زده و دشمنان دین و ملت خود را مأیوس و ناامید نمایند.

در پایان از خداوند متعال مسألت می‌نمائیم که دل‌های ملت ایران را به سمت انتخاب اصلح هدایت نماید و طول عمر با عزت به رهبر حکیم و فرزانه انقلاب تا ظهور منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) کرامت نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار