خبرهای داغ:

شهید رئیسی با شهادتش شهدا شمع محفل بشریتند را تفسیر کرد؛ سوخت و جامعه را بیدار کرد

فرمانده سپاه قیروکارزین گفت: شهید رئیسی مرگ خودش را طوری مدیریت کرد که جمله "شهدا شمع محفل بشریتند" را تفسیر کرد؛ مثل شمع سوخت، اما جامعه را بیدار کرد.  
کد خبر: ۹۶۰۸۴۲۸
|
۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، یادواره شهدای روستای نجف آباد شهرستان قیروکارزین و سی و هفتمین سالروز شهادت روحانی شهید حسین قائمی نسب در ایام دهه امامت وولایت، با حضور خانواده شهدا، ایثارگران، اقشار مختلف مردم و مسوولان در گلزار شهدای این روستا برگزار شد.

سرهنگ پاسدار محمدرسول رضایی فرمانده سپاه قیروکارزین در این مراسم با اشاره به برگزاری کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس در آبان ماه، اظهار داشت: قرآن کریم اولین شهید را خود خدا معرفی کرده است. در واقع هرکسی شهید می شود به خدا میرسد؛ شهید با ویژگی های برجسته خود (صداقتش، مواضع و تصمیماتش، فکر و ذهنش) در خدمت خدا بوده است که در روایت آمده شهید آنقدر به خدا نزدیک میشود که به خدا نظر می کند.

رضایی تصریح کرد: بعضی برای رسیدن به منفعت هرکاری می کنند و از ارزش های انسانی می گذرند، اما شهدا  اینطور نیستند؛  کسی به مقام شهید دست پیدا می کند که از دل و جان با تمام وجودش میگذرد و حتی جایی به ضرر خودش باشد باز هم از حق عبور نمی کند.

وی ادامه داد: سید الشهدای  خدمت  آیت الله رئیسی در مسیر  خدمت به مردم خیلی طعنه ها شنید و از جریان های مختلف سیاسی مورد تهمت ها قرار گرفت. در فضای مجازی و حقیقی مورد تخریب و ترور شخصیتی قرار می گرفت اما خدا باطن و قلب این شهید را می بیند و متوجه است چه کسانی خالصانه بندگی خدا می کنند و چه کسانی برای رسیدن به قدرت و مطامع دنیا  گرفتار هستند.

رضایی افزود: دشمنان داخلی و خارجی  هر کار کردند نتوانستند ایشان را ترور شخصیتی کنند، چون خودش گام به گام به خدا نزدیک شد و خداوند او  را  عزیز کرد.

به گفته وی، شهید رئیسی مرگ خودش را طوری مدیریت کرد که جمله "شهدا شمع محفل بشریتند" را تفسیر کرد؛ مثل شمع سوخت اما جامعه را بیدار کرد. 

فرمانده سپاه قیروکارزین با اشاره به اینکه قرار است در انتخابات هشتم تیرماه مورد آزمایش الهی قراربگیریم، تاکید کرد: بین اطاعت و عبادت فرق است؛ کسی که دستورات خدا را انجام میدهد اطاعت میکند اما اگر انجام دستورات خدا خالصانه، قلبی و اعتقادی بود می شود عبادت و بندگی.

وی افزود: در انتخابات اگر با نیت قربتا الی الله و  با نیت خالص برای خدا و حفظ نظام که از اوجب واجبات هست رای دادیم در واقع عبادت و بندگی خدا را انجام داده ایم.  

رضایی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص انتخاب فرد اصلح گفت: امروز ایشان از ما خواسته اند کسی را انتخاب کنیم که در مسیر شهدای خدمت باشد. کسی که استکبار ستیز، شعارش هیات منا الذله، گفتمانش عزت و ایستادگی و مقاومت باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار