خبرهای داغ:
در مراسمی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند انجام شد:

معرفی برترین های جشنواره فرهنگی هنری ریحانه در بیرجند همزمان با دهه امامت و ولایت

این هنرمندان در حوزه های سیاه قلم، آب رنگ و رنگ روغن، خطاطی، عکاسی، چرم دوزی و معرق به خلق آثار پرداختند که پس از داوری نفرات برتر معرفی و به مرحله استانی راه یافتند.
کد خبر: ۹۶۰۸۴۳۵
|
۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ خراسانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند در جشنواره فرهنگی هنری ریحانه‌ که با حضور دختران هنرمند شهرستان بیرجند برگزار شد، گفت: بنا بر فرمایش قرآن برخی از انسان‌ها هستند که وجود آنها چه در قید حیات باشند چه نباشد به دیگران خیر و برکت می‌رسانند؛ شهدا و به ویژه شهید جمهور آیت‌الله رئیسی و همراهان شهیدشان از این دسته هستند که بعد از شهادت این عزیزان فواید و ثمرات خدمات آنها به مردم ادامه دارد؛ که یاد این عزیزان را گرامی میداریم.

وی به فرمایش رهبر انقلاب که فرمودند "دلم برای رئیسی عزیز سوخت"، اشاره کرد و افزود: برخی انسان‌ها خدمات ارزنده‌ای به جامعه ارائه می دهند و تا زمانی که هستند بسیاری از افراد وجود ارزشمند آنها را درک نمی کنند اما با رفتن آنها تازه متوجه جای خالی آنها می‌شوند شهید آیت الله رئیسی از این دسته افراد بودند.

سرهنگ خراسانی به اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم در کشور اشاره کرد و گفت: شهادت پاداش و مزد خدمات آیت الله رئیسی در سه سال خدمت به مردم در دولت سیزدهم بود.

وی به استعداد خدادادی در وجود هنرمندان اشاره کرد و گفت: باید این هنر در جهت درست استفاده شود که شکرگذاری این نعمت انجام شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند بیان کرد: این الطاف الهی در خلق آثار هنری، هنرمندان به وضوح قابل مشاهده است.

فراخوان جشنواره فرهنگی هنری ریحانه که همزمان با میلاد حضرت معصومه(س) آغاز شده بود، با حضور ۳۰ بانوی هنرمند بیرجندی و با خلق آثار هنری به پایان رسید.

این هنرمندان در حوزه های سیاه قلم، آب رنگ و رنگ روغن، خطاطی، عکاسی، چرم دوزی و معرق به خلق آثار پرداختند که همزمان با دهه امامت و ولایت پس از داوری نفرات برتر معرفی و به مرحله استانی راه یافتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار