تریبون آزاد در گلزار شهدای شهرستان ملارد

تریبون آزاد با حضور رای اولی ها و مردم شهرستان ملارد در گلزار شهدای شهر ملارد برگزارشد
کد خبر: ۹۶۰۸۴۳۸
|
۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان ملارد در راستای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح تریبون آزاد و پاسخ به شبهات انتخاباتی جوانان و مردم شهرستان ملارد درگلزارشهدای شهرستان ملارد برگزارشد .

دراین برنامه که با مشارکت حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان ملارد و حوزه عماریاسر برگزارشد استقبال رای اولی ها و مردم اعم از خواهران و برادران از تریبون آزاد قابل توجه بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیلی هادی سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان ملارد در این برنامه به سوالات و شبهات رای اولی ها و مردم پاسخ دادند .

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیلی با مصاحبه با خبرگزاری بسیج شهرستان ملارد بیان داشتند : تبین بیانات امام خامنه ای در چهاردهم خرداد در حرم مطهر در خصوص انتخابات ریاست جمهوری ومشارکت حداکثری و  معیارها ی انتخاب اصلح از جمله محورهای این برنامه بود که بسیاری از شبهات و سوالات رای اولی ها و مردم در خصوص مشارکت حداکثری وضرورت اتحادجبهه انقلاب در تریبون آزاد پاسخ داده شد.

ایشان در پایان بیان داشتند : امیدواریم نتیجه انتخابات ریاست جمهوری هرچه هست موجب رضایت و خوشنودی رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای عزیز را همراه داشته باشد .

حسین ستوهی  خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان ملارد

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار