سردار کرمی:

حضور حداکثری در انتخابات تداوم راه شهدا و شهدای خدمت است

زنجان- فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: حضور حداکثری در انتخابات تداوم راه شهدا و شهدای خدمت است.
کد خبر: ۹۶۰۸۴۶۲
|
۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۳

حضور حداکثری در انتخابات تداوم راه شهدا و شهدای خدمت است

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، سردار کرمی در نشست برخط در خصوص انتخابات و تداوم راه شهید آیت الله رئیسی اظهار داشت: در دوران انقلاب اسلامی وقتی مردم به ندای امام راحل لبیک گفته و به صحنه آمدند، صحنه‌های بی بدیل و ماندگار در تاریخ به یادگار گذاشتند که اولین پیروزی مردم در برابر استکبار بود.

وی به نقش امام و امت اشاره کرد و گفت: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی وارد جنگ همه جانبه با نظام شدند که صدام فرمانده میدان بود، اما مردم با رهبری امام راحل به صحنه آمده و در دفاع مقدس ۸ ساله در مقابل همه ابرقدرتها پیروز شدند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: مردم همواره در طول ۴۵ سال انقلاب اسلامی در مقابل انواع توطئه تحریم‌ و تهدیدات دشمنان، پای نظام و انقلاب اسلامی سرافرازانه ایستاده‌اند.

وی در خصوص مطالبه مردم در خصوص مجازات صهیونیسم گفت عملیات غرورآفرین وعده صادق به دنیا نشان داد و ثابت کرد که ملت ایران شکست ناپذیر است و اراده ملت ایران را هیچ ابر قدرتی نمی‌تواند شکست دهد.

سردار کرمی افزود: طبق گفته خود شهید آیت الله رئیسی من سرباز و خادم ملت هستم و این شهید بزرگوار برای خدمت به مردم شبانه روز تلاش می‌کرد و حکمرانی ایشان سربازی و خادمی ملت ایران بود.

وی با بیان حضور حداکثری در پای صندوق‌های به مثابه وعده صادق است گفت: باید برای تداوم راه شهدا و اجرای منویات رهبری در پای صندوق‌های رای حضور حداکثری داشته باشیم.

فاطمه عسگری 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار