خبرهای داغ:

حضور بیشتر مردم پای صندوق‌های رای قدرت چانه زنی رییس جمهور را افزایش می‌دهد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: حضور بیشتر مردم پای صندوق‌های رای قدرت چانه زنی رییس جمهور را افزایش می‌دهد.
کد خبر: ۹۶۰۸۴۹۳
|
۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۰

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار‌ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در حاشیه نشست بصيرت افزايی و روشنگری سياسی ويژه انتخابات ١۴۰۳ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن تبریک عید غدیر خم گفت: دهه ولایت بسیار مهم است و حالا که همزمان با انتخابات ریاست جمهوری شده، بر اهمیت آن می‌افزاید.

او افزود: لازم است که در این جنگ ترکیبی که با محوریت جنگ شناختی و ادراکی دشمن طراحی کرده، جهاد تبیین را در اولویت قرار دهیم و در خصوص اهمیت حضور مردم در انتخابات گوشزد کنیم.

حجت الاسلام رستگار اضافه کرد: حضور مردم اقتدار نظام را افزایش می‌دهد، توطئه‌ها را خنثی و قدرت چانه زنی رئیس جمهور را به شکل چشمگیری بیشتر می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: نامزدهای انتخاباتی را باید با اعتقاد عملی به ولایت فقیه و تبعیت از رهبر انقلاب محک زد و به آنها رای داد.

او در خصوص شخصیت امام علی (ع) نیز گفت: وی از محدود شخصیت‌هایی است که ۲ صفت متضاد را در خود جای داده که شدت برخورد با کفار و مهربان با دوستان است.

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار می‌گوید: حضرت علی (ع) رمز خلقت است و دارای صفات و برجستگی های ویژه ای است.

او بیان کرد: در هر کجای تاریخ دست امت در دست امام بوده، آن جامعه موفق شده، از همین رو حالا دشمن تمرکز کرده بین امام و جامعه فاصله بیندازد ولی قطعا در نهایت موفق نخواهد شد.

حجت الاسلام رستگار از دیگر ویژگی های حضرت علی را مردم داری دانست و اظهار داشت: توجه به مردم مستضعف و ساده زیستی حضرت علی شاخصه بالای وی بود که اکنون برای روسای جمهور نیز باید مد نظر قرار بگیرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در پایان به نقل از حضرت علی گفت که وی می‌فرماید «حتی اگر کسی نمی‌تواند مثل من زندگی کند با تقوایی الهی مرا یاری بدهد»

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار