هنرمند کردستانی:

امید آفرینی، زمینه‌ساز مشارکت در انتخابات است

هنرمند شاعر کردستانی با تأکید بر اینکه انتخابات در کشور ما مظهر اعتقاد به مردم‌سالاری است، گفت: امید آفرینی، زمینه‌ساز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.
کد خبر: ۹۶۰۸۵۲۳
|
۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۵


علی احسان فریدونی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، اظهار داشت: هنرمندان بهترین جهادگران جهت تبیین اهداف انقلاب اسلامی هستند که باید موردتوجه قرار گیرد.

وی افزود: انتخابات یکی از عرصه‌های مهم سیاسی و اجتماعی است که برپایی مداوم آن از تشکیل پایه‌های انقلاب سند مقبولیت و افتخاری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

این هنرمند کردستانی گفت: هنرمندان با دمیدن روح امید در جامعه می‌توانند مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را بالا ببرند.

فریدونی انتخابات پرشور زمینه‌ساز رشد و تعالی و پیشرفت همه‌جانبه کشور اعلام کرد و بیان داشت: مردم ما باتوجه‌به خدمات دولت سیزدهم در بعد داخلی و خارجی به شخصی رای بدهند که بتواند در مسیر رئیس‌جمهور شهید به فکر محرومان و مستضعفان جامعه باشد.

شاعر برجسته استان کردستان گفت: حضور همه‌جانبه مردم در پای صندوق‌های رای؛ تجلی قدرت ملی، ضامن امنیت و مأیوس‌کننده دشمنان است.

وی تصریح کرد: بر همه آنان که دل در گرو انقلاب اسلامی و اهداف و پیشرفت آن دارند واجب است روز جمعه در پای صندوق‌های رای بیاید و با انتخاب اصلح، در تحقق چشم‌اندازی روشن برای آینده ایران اسلامی نقش‌آفرینی کنند.

هنرمند کردستانی با تأکید بر اینکه رای دادن در انتخابات موجب قدرت‌افزایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود؛ اظهار داشت: قدرت‌افزایی برای کشور اسلامی یعنی دق دل کشور‌های معاند و دشمن نظام است.

فریدونی گفت: انتخابات نشانه غرور ملی است و مردم ما در هشت تیرماه به‌دوراز تعصبات جناحی و با نگاه به برنامه‌محور بودن کاندیدا‌ها به شخصی رای می‌دهند که با حرکت در خط ولایت‌فقیه به فکر حل مشکلات مردم با اتکا به قدرت داخلی باشد.

وی تأکید کرد: دولت سیزدهم و خدمات آن و حضور شهید آیت‌الله رئیسی در بین مردم توقعات مردم از رئیس‌جمهور آینده را بالا برده و ازاین‌رو اگر بخواهیم خدمات این دولت ادامه داشته باشد باید رئیس‌جمهوری انتخاب کنیم که بتواند راه شهید رئیسی را ادامه بدهد.

این شاعر آیینی با تأکید بر اینکه رئیس‌جمهور آینده باید خود را خادم ملت بداند و با حضور در بین مردم مشکلات آنها را رصد کند؛ افزود: بی شک مردم استان کردستان با حضور پر شور خود در تاریخ هشتم تیرماه در پای صندوق‌های رای حماسه دیگری خلق می‌کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار