افرادی که سرشان در آخور غرب است، القای ناامیدی نکنند+عکس

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌رضوی گفت: چه کسی فکر می‌کرد در آمریکا عکس سردار سلیمانی و رهبری سر درب دانشگاه‌ها نصب کنند، کسانی که سرشان در آخور غرب است و به جای امیدآفرینی، القای ناامیدی می‌کنند.
کد خبر: ۹۶۰۸۵۳۲
|
۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مه ولات، حجت‌الاسلام مهدی حسن‌زاده  نامقی در آیین اولین یادواره شهدای اصناف شهرستان  و چهلم شهدای خدمت در محل هیات رزمندگان فیض‌آباد برگزار شد با اشاره به حادثه غدیر که سرپرستی حکومت اسلامی را مشخص کرد، اظهار کرد: ما متاسفانه واقعه غدیر و امام علی « ع» را به خوبی در جامعه معرفی نکرده‌ایم و عدم پرداختن به آن باعث شد عاشورا به وجود آید.

وی افزود: بعد از شهید سلیمانی و شهید رئیسی توقع مردم برای خدمت از مسئولین بالا رفته است و ما رئیس‌جمهوری می‌خواهیم که کف میدان باشد و به فکر محرومین و مستضعفین باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌رضوی با تاکید بر اینکه از شاخص‌های ویژه ریاست جمهوری این است که تابع محض ولایت فقیه باشد، خاطرنشان کرد: وظیفه ما این است که به صورت پرشور در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده و با انتخابات آگاهانه ریاست جمهوری را انتخابات کنیم تا راه شهید رئیسی را ادامه دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار