رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان:

شهید جمهور معیارهای جدیدی برای انتخاب اصلح ایجاد کرد

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان گفت: آیت‌الله شهید رئیسی معیار و ملاک‌های جدیدی برای انتخاب اصلح در بین نسل جوان ایجاد کرد.
کد خبر: ۹۶۰۸۵۴۸
|
۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،به نقل از آرمان کرمان، مصطفی جعفری‌ کرمانی‌پور با اشاره به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در هشتم تیرماه گفت: برهه بسیار حساسی را پیش رو داریم، بعد از حادثه ناگواری که برای رئیس جمهور کشورمان آیت‌الله شهید رئیسی و همراهان ایشان رخ داد، کشور در شرایطی قرار گرفت که باید انتخابات ریاست جمهوری را یک سال زودتر از موعد مقرر انجام شود.

 

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان با اشاره به اینکه باتوجه‌به شرایط ایجاد شده یک وظیفه برعهده آحاد جامعه ایران اسلامی است و آن هم انتخاب رئیس جمهور اصلح است، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات و دیدارهای مختلف بر انتخابات و حضور پرشور در این عرصه تأکید داشته‌اند.

 

وی بیان کرد: رهبر فرزانه انقلاب در سخنرانی‌های اخیر خود اشاره داشتند که باید حماسه‌ای که در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت داشته‌ایم را ادامه دهیم و این رویکرد را با حضور پرشور و پررنگ در عرصه انتخابات، تکمیل کنیم.

 

جعفری‌ کرمانی‌پور با بیان اینکه در کنار حضور پرشور و پررنگ در انتخابات، باید مسئله انتخاب اصلح را نیز در نظر بگیریم، عنوان کرد: معیارهایی را مقام معظم رهبری برای انتخاب فرد اصلح بیان کردند که از جمله آن‌ها می‌توان به انجام کار جهادی، دغدغه مردم را داشتن، انجام اصولی و بنیادی کارها در کشور اشاره کنیم.

 

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان تصریح کرد: آیت‌الله شهید رئیسی معیار و ملاک‌های جدیدی برای انتخاب اصلح در بین نسل جوان ایجاد کرد و شاهد بودیم شهید جمهور با مداومت در خدمت‌رسانی به مردم، شرایط جدیدی در عرصه خدمت‌گزاری و خدمت‌رسانی به تمام نقاط کشورمان به‌وجود آورد.

 

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور و همت مردم بصیر ایران اسلامی و با انتخابی که در هشتم تیرماه خواهیم داشت، شاهد تغییر استراتژی کشورهای غربی در زمینه برخورد با جمهوری اسلامی باشیم؛ چراکه هر زمان انتخابات پرشور داشته‌ایم و فرد اصلح وارد عرصه انتخابات شده است، مناسبات منطقه‌ای و جهانی تغییر پیدا کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار