فرمانده سپاه اميرالمؤمنين (ع) استان ایلام:

برگزاری انتخاباتی پرشور و حضور مردم تداوم خون شهدای خدمت است

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) تاکید کرد: ایران قوی و پیشرفت ایران در سایه اتحاد و انسجام همگانی و در سایه منویات رهبر انقلاب تحقق پیدا می‌کند.
کد خبر: ۹۶۰۸۵۸۴
|
۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار سید صادق حسینی درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با تبریک هفته قوه قضائیه و دهه امامت و ولایت گفت: یکی از بزرگترین رویدادهای سیاسی و اجتماعی در پیش روی کشور ما است و آن انتخابات زودرس و پیش‌بینی نشده است که ابتدا تبلیغات و ارائه برنامه‌های کاندیداها در آن جاری است و انشاالله در روز هشتم تیرماه شاهد مرحله نهایی و انتخاباتی پرشور خواهیم بود. 

سردار حسینی با اشاره به شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان که در آخرین روزهای اردیبهشت‌ماه رخ داد و تجربه انتخاباتی زودرس اظهار کرد: در شرایطی که زمستان گذشته انتخابات مجلس برگزار شده بود و کشور آمادگی برگزاری انتخابات نداشت اما با تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی همه شرایط برای برگزاری انتخابات فراهم شد. 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) ادامه داد: در شرایطی که دو قوه ما توان اجرای کار نداشت، قوه مجریه را به عنوان مجری برگزاری انتخابات رئیس جمهور نداشتیم و  مجلس نیز رسمیت نداشت، با اندیشه بلند رهبر انقلاب آرامش به کشور برگردانده شد و شرایط برای انتخابات مهیا شد.

وی در ادامه با بیان اینکه بارها با درایت و اندیشه رهبری از مشکلات و سختی‌ها عبور کردیم اظهار کرد: از نظر امامین انقلاب رئیس جمهور بر اساس رای و اعتماد مردم انتخاب می‌شود و در قانون اساسی ارکان اصلی نظام جمهوری اسلامی برگرفته از رای مردم است.

سردار حسینی اضافه کرد: مردم ولی نعمتان نظام و مسئولین هستند، بنابراین رئیس جمهوری که برگرفته از آرای مردم است طبیعتا باید خدمتگزار مردم باشد و تلاش برای حل مشکلات کشور از وظایف رئیس جمهور است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) تاکید کرد: ایران قوی و پیشرفت ایران در سایه اتحاد و انسجام همگانی و در سایه منویات رهبر انقلاب تحقق پیدا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت بالا، حضور مردم و رای بالا برای رئیس جمهور قدرت چانه‌زنی رئیس جمهور و مملکت و مردم را در سطح بین ‌الملل بالا می‌برد و رییس جمهوری که با آرا بالا انتخاب شود از اعتماد به نفس بیشتری برخوردار خواهد بود.

سردار حسینی با اشاره به اینکه حضور مردم در این انتخابات زودهنگام دست طمع دشمنان را قطع خواهد کرد، افزود: شرکت در انتخابات مایه فخر و مباهات کشور است و حضور در انتخابات اهمیت ویژه ای دارد و بدرقه شهید جمهوری خواهد بود که خدمات آن در طول ۳ سال نسبت به ادوار گذشته بالا بوده و رئیس جمهور بعدی قطعا کار سختی در پیش خواهد داشت. 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) تاکید کرد: رئیس جمهور نقش برجسته‌ای دارد و دومین شخص مملکت و اولین شخص دستگاههای اجرایی است که اهمیت رییس جمهور را دوچندان می‌کند.

وی ادامه داد: رییس جمهور رئیس هییت وزرا است، بودجه مملکت در اختیار رییس جمهوری است، کلیه مدیران اجرایی و اقتصاد سیاست معیشت کار و امورات جاری از وظایف رییس جمهور است و اختیارات وسیعی دارد و مسئول همه امکانات و تشکیلات در کشور است که این موارد بیانگر اهمیت جایگاه و نقش رئیس جمهور است.

سردار حسینی اضافه کرد: برگزاری انتخاباتی پرشور، تداوم خون شهدای خدمت و تضمین کننده ماندگاری انقلاب اسلامی و خنثی کننده جنگ ترکیبی و شناختی دشمن است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) افزود: یکی از راهبردها، امنیت انتخابات است که در بستر امنیت انتخابات برگزار شده و این مهم کمک می‌کند که انتخاب و انتخابات خوبی در پیش روی داشته باشیم.

وی در پایان بیان داشت کاندیداها در حال ارائه دیدگاهها و نظرات هستند تا مردم شناخت بهتری داشته باشند؛ رعایت اخلاق اسلامی و تخریب افراد و خط قرمز توسط کاندیداها ضروری است. ارزش‌ها و مصالح نظام در رقابت باید رعایت شود و گرم و سالم نگه داشتن انتخابات ضروری است.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار