برگزاری نشست برخط روشنگری با موضوع "حماسه انتخابات در امتداد بدرقه شهیدان "در زنجان

زنجان-مدیر عملیات روانی معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان از برگزاری نشست برخط روشنگری با موضوع حماسه انتخابات در امتداد بدرقه شهیدان و حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۸۵۸۵
|
۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵

برگزاری نشست برخط روشنگری با موضوع

مصطفی دودانگه در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛با بیان اینکه امروز دشمنان در صدد القا کردن حس یاس و ناامیدی در جامعه هستند،گفت:در همین راستا ملت ایران را برای عدم حضور در عرصه انتخابات تشویق می کنند.

 

وی با بیان اینکه عموم مردم باید توجه داشته باشند که مشارکت در انتخابات مهم است،افزود:می بایست  تشویق به مشارکت داشته باشیم و خانواده و دوستان و آشنایان خود را به حضور در انتخابات تشویق کرده و به فرد اصلح رای بدهیم.

 

دودانگه با اشاره به ویژگی های فرد اصلح ادامه داد:اصلح یعنی آن کسی که شایسته‌تر است. آن کسی که هم دانایی دارد هم توانایی، متعهد است، متخصص است، مسلّط است. دانستن و توانستن، دانایی و توانایی، دانش و مهارت داشته باشد. نامزد اصلح متعهد، متدیّن، پرتلاش و خادم مردم است که در روایات اشاره شده است که رئیس واقعی یک مجموعه، آن کسی است که بیشتر خدمت می‌کند. نامزد اصلح، صبور و مقاوم است و در مقابل فساد و تبعیض و جریانات انحرافی می‌ایستد. وقتی میگوییم اصلح یعنی کسی که این خصوصیات در آن جمع شده باشد، شایسته‌تر باشد، متعهد باشد، متخصص، پاکدامن، پاک سیرت باشد و نیّت خالصی داشته باشد و جامعیت داشته باشد.

 

مدیر عملیات روشنگری سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان ادامه داد: شهید رئیسی در دوران مسئولیت خود، یک واقعیت را با عنوان حکمرانی دینی و تکیه بر مبانی فرهنگ سربازی ولایت با کارآمدی بالا برای همه آحاد مردم اثبات کرد.

 

دودانگه با بیان اینکه همه باید برای مشارکت حداکثری تلاش کرده پای کار بیایم چراکه  در مشارکت حداکثری خیرات فراوانی وجود دارد و پای کار برویم و بدانیم وعده خدا حق است،خاطرنشان کرد:در همین راستا معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اقدام به برگزاری نشست برخط روشنگری با موضوع "حماسه انتخابات در امتداد بدرقه شهیدان و حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح"نموده است.

 

وی با بیان اینکه این نشست برخط با حضور عسگر علی اسکندری ؛پیشکسوت و کارشناس مسائل سیاسی و فرهنگی برگزار می شود،خاطرنشان کرد:این برنامه روز یکشنبه ۳ تیرماه  سال جاری از ساعت ۲۰:۳۰ در نرم افزار روبیکا پخش می‌شود.

 

دودانگه یادآور شد:علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در این برنامه به کانال روبیکا روشنا استان زنجان به آدرسhttps://rubika.ir/roshana_zanjan مراجعه نمایند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار