انتخاب و انتخاباتی در قواره شهدای خدمت داشته باشیم

مسئول نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه سمنان با بیان اینکه شهدای خدمت مزد خدمت خود را با شهادت گرفتند، گفت: انتخاب و انتخاباتی در قواره شهدای خدمت داشته باشیم.
کد خبر: ۹۶۰۸۶۰۱
|
۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابوالفضل راسخی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان با اشاره به اینکه در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری هستیم، اظهار کرد: ازآنجایی‌که شهدای خدمت شهید جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در مقطعی در مسند ریاست‌جمهور خدمت کردند توقعات را از جایگاه ریاست‌جمهوری بالا بردند و دیدگاه ما را به این جایگاه تغییر دادند.

وی تأکید کرد: سعی کنیم انتخاب و انتخاباتی در قواره شهدای خدمت داشته باشیم چون شهدای خدمت مزد خدمت خود را گرفتند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه سمنان گفت: شهید رئیسی در ایام انتخابات و در ایام ریاست‌جمهوری چند مسأله را به ما تبیین و تفهیم کرد که از جمله آن‌ها خوش‌اخلاقی ایشان در انتخابات و پس از انتخابات بود بااینکه ایشان را تخریب کردند اما کوچک‌ترین بداخلاقی ایشان از خود بروز و ظهور ندادند و بنابراین باید فردی را انتخاب کنیم که صداقت در گفتار و در عمل داشته باشند.

راسخی تصریح کرد: شهید جمهور آیت‌الله رئیسی در ایام سه‌ساله ریاست‌جمهوری‌اش گفتمان سربازی برای رهبری را به منصه ظهور و بروز رسانید؛ او به ما فهماند رئیس‌جمهور در حد رئیس قوه مجریه است و رهبر و راهبرد را رهبری و مجلس تعیین می‌کنند؛ درحالی‌که برخی از ریاست‌جمهوری‌های گذشته نه گوش به رهبری و نه گوش به مجلس می‌دادند.

وی تأکید کرد: باید فردی را انتخاب کنیم که بداند و بفهمد و عمل کند که رئیس قوه مجریه است نه مقننه و رهبر و راهبرد در مسیر انقلاب فرد دیگری است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه سمنان با بیان اینکه شهید امیرعبداللهیان نیز به ما ثابت کرد که مجری تصمیمات رهبری و مجلس است، گفت: تلاش کنیم رئیس‌جمهوری را انتخاب کنیم در حد و قواره شهدای خدمت باشد و فردی مفید برای کشور و انقلاب و نظام باشد.

راسخی اظهار امیدواری کرد: افرادی که برای کاندیدای ریاست‌جمهوری نامزد شده‌اند به یک جمع‌بندی برسند و فردی را در جبهه انقلاب انتخاب کنند و مردم به آن‌یک نفر رأی دهند و آن فرد ادامه‌دهنده مسیر شهید جمهور شهید آیت‌الله رئیسی باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار