طرح تربیتی نوجوانان پیشران پایگاه بسیج امیرالمومنین (ع) افتتاح شد

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید ابراهیمی در این افتتاحیه گفت: تابستان، فرصت خوبی برای همدلی و همفکری بیشتر بسیجیان در عرصه خدمت است.
کد خبر: ۹۶۰۸۶۳۵
|
۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، با شروع فصل تابستان و اوقات فراغت بسیجیان، طرح تربیتی نوجوانان پیشران پایگاه مقاومت بسیج امیرالمومنین (ع) حوزه شهید ابراهیمی در مسجد امیرالمومنین (ع) دورشهر افتتاح شد.

سروان پاسدار رحیم مرادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید ابراهیمی در این افتتاحیه اظهار داشت: فعالیت های فرهنگی و تربیتی از اولویت های پایگاه ها می باشد که این گونه طرح ها، ذهن نوجوانان ما را برای آینده ای درخشان در عرصه‌های مختلف اجتماعی آماده می سازد.

رحیم مرادی ادامه داد: حضور نوجوانان در مساجد، نشان از تعمیق فکر دینی و انقلابی دارد و این حضور، سرمایه ای ارزشمند برای پیشبرد اهداف آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است .

وی افزود : حضور مربیان کار آزموده، داشتن فضای معنوی، فعالیتهای مختلف فرهنگی _ اجتماعی _ مذهبی و ورزشی می تواند نقش موثری در ساخت جوان و نوجوان تراز انقلاب اسلامی داشته باشد .

در این مراسم حجت‌الاسلام احمد پناهیان به نقش موثر فعالیتهای فرهنگی اشاره کرد و عنوان کرد: پیوند نوجوانان و مساجد، آنان را تبدیل به سرمایه های اجتماعی می کند که می تواند در ساخت آینده این کشور و حرکت در مسیر انقلاب، نقش بسزایی داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار