جانشين فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم علیه السلام ؛

مردم لردگان در انتخابات آتی حماسه بزرگی خلق خواهند کرد

مردم لردگان در انتخابات آتی حماسه بزرگی خلق خواهند کرد
سردار علی افضلي، در نشست بصيرتي در شهرستان لردگان، با تشريح شاخصه هاي يک انتخاب درست، گفت: مردم لردگان باز هم در صحنه انتخابات حماسه بزرگی خلق خواهند کرد.
کد خبر: ۹۶۰۸۶۶۸
|
۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان چهارمحال وبختیاری، سردار علی افضلي جانشين فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم علیه السلام استان در نشست بصيرتي در جمع کارکنان،بسيجيان، فرماندهان پایگاه های بسیج و پيشکسوتان سپاه ناحيه لردگان اظهار داشت: در آستانه آزمون بزرگي قرار داريم و بار ديگر به ياري خدا و با بينش و بصيرت شما مردم حماسه اي ديگر را رغم خواهيم زد.

 وي افزود: با وجود تبليغات سوء دشمنان و ناميد کردن مردم، ديديد که چطور در مراسم تشييع و خاک سپاري شهيد جمهور مردم با حضور بي نظير خود پاسخ دشمن را داده اند.

 سردار افضلي، با اشاره به سخن سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی گفت: اين بحران ها بودند که ما توانستيم در دل آنها از فرصت ها استفاده کنيم و دشمن گمان مي برد که با شهادت رئيس جمهور همه چيز براي جمهوري اسلامي تمام شده است، اما با درايت مقام معظم رهبري و بيانات اميدوار کننده و بصيرت مردم ولايت مدار و نمايش بي نظير  حضور در مراسم تشييع شهداي خدمت نقشه دشمن نقش بر آب شد.

 وي افزود: همانطور که پيام عمليات وعده صادق به گوش تمام جهانيان رسيد و قدرت نظامي ايران اسلامي را اثبات کرد، به اميد خدا و با حضور حداکثري مردم در صحنه انتخابات بار ديگر حماسه سازي خواهيم کرد ، چرا که دشمن قصد دارد نقش مردم را کم رنگ کند و انتخابات را تحت الشعاع قرار دهد.

سردار جانشين سپاه حضرت قمربني هاشم علیه السلام استان با اشاره به شاخصه هاي رئيس جمهور تراز انقلاب گفت: رئيس جمهور آينده بايد داراي شاخصه هاي ولايتمداري، جهادي و دلسوز مردم باشد، همانگونه که شهيد جمهور آيت الله رئيسي بودند.

 وي در پايان گفت: مردم فهيم لردگان با بصيرت و بينش خود در انتخابات ریاست جمهوری حماسه ای بزرگ دیگر خلق خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار