خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان:

زمانی که ولایت فصل الخطاب باشد دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند انجام دهد

حجت الاسلام قاسم پور: زمانی که ولایت فصل الخطاب باشد دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند انجام دهد و در جامعه اسلامی که بر اساس آموزه های الهی است کدخدا معنایی ندارد.
کد خبر: ۹۶۰۸۶۹۸
|
۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۸

زمانی که ولایت فصل الخطاب باشد دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند انجام دهد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان؛ حجت الاسلام قاسم پور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان در نشست بصیرتی هیئت های ورزشی کارگری شهرستان عنوان کرد: دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی از ترفندهای مختلف وارد شده است تا مردم را نسبت به دین جامع و هویتشان ناامید نماید.
وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس یک وجب از خاک این کشور واگذار نشد و پس از آن دشمنان جنگ فرهنگی را علیه انقلاب اسلامی آغاز نمودند و بیش از ۲۰۰ شبکه فارسی زبان علیه جمهوری اسلامی شروع به فعالیت نمود.
قاسم پور ادامه داد: ناتو فرهنگی و جنگ نرم برای سست کردن اعتقادات و ارزش‌ها در جامعه به خصوص جوانان است.
وی گفت: یکی از بخش‌های دیگری که دشمنان با ترفندهای مختلف برای ضربه زدن به آن وارد عمل شده اند جایگاه علم و معلم است زیرا هر جامعه‌ای که از علم برخوردار باشد دارای قدرت است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان اذعان داشت: دولت شهید رئیسی با نگاه حل کردن مشکلات از طریق تجربیات و امکانات داخلی شروع به کار نمود و دولتی خدمتگزار بود؛ کشوری که در زمینه اقتصادی، نظامی، سیاسی، اجتماعی و غیره از آمادگی و اقتدار برخوردار باشد تحریم‌ها بر آن کشور اثری نخواهد داشت.
وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب در این خصوص که «کشور ما به قله نزدیک است»، تاکید کرد: دشمنان به خاطر شرایط استراتژیک ایران در منطقه و جهان، هیچ وقت دست از این انقلاب برنمی‌دارند و از طریق سست کردن اعتقادات و ارزش‌ها به دنبال ضربه زدن به کشور هستند.
قاسم پور تابع ولی فقیه بودن را از ویژگی های رئیس جمهور دانست و گفت: زمانی که ولایت فصل الخطاب باشد دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند انجام دهد و در جامعه اسلامی که بر اساس آموزه های الهی است کدخدا معنایی ندارد.
وی در ‌پایان انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه را برای کشور بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری انتظار حضرت آقا و جامعه دینی است و در ادامه انتخاب رئیس جمهور اصلح که تابع ولایت، ادامه دهنده راه شهید رئیسی و به فکر مردم باشد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار