خبرهای داغ:

پیش بینی حرفه آموزی بیش از ۵ هزار سرباز سپاه خوزستان در سال ۱۴۰۳

مسئول معاونت نیروی انسانی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: پیش بینی شده امسال بیش از ۵ هزار نفر سرباز در سپاه حضرت ولیعصر (عج) دوره‌های مهارت آموزی را طی کنند.
کد خبر: ۹۶۰۸۶۹۹
|
۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵

سرهنگ رضا طریفی مسئول معاونت نیروی انسانی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در حاشیه جلسه مهارت آموزشی سربازان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان گفت: امروز اولین جلسه رسمی قرارگاه مهارت کارکنان وظیفه سپاه در استان خوزستان با محوریت ۲ موضوع مهم برقرار کردیم.

او افزود: موضوع اول بررسی عملکرد رده‌های سپاه در قالب این قرارگاه بود و بررسی کردیم که در سال ۱۴۰۲ بر اساس حجم ابلاغی، رده‌ها تا چه اندازه توانستند به تحقق ماموریت دست یابند و محور دوم ابلاغ ماموریت امسال بود.

سرهنگ پاسدار طریفی اضافه کرد: با تلاش‌هایی که فرماندهان رده‌های سپاه و سردار شاهوار پور فرمانده قرارگاه داشتند پارسال بیش از ۶ هزار نفر که در قالب قرارگاه، دوره‌های مهارت آموزی آموخته بودند، در سامانه ماهر ثبت شدند که مطمئن هستیم همه این افراد حداقل یک دوره مهارتی را طی کرده‌اند.

مسئول معاونت نیروی انسانی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان یادآور شد که امسال نیز حجم پیش بینی شده بیش از ۵ هزار نفر است و توقع این است که با توجه به کسب رتبه اول مهارت آموزی در سال ۱۴۰۲ امسال نیز این عدد به لحاظ کمی و کیفی محقق شود و زمینه برای اشتغال جوانان فراهم شود.

او گفت: امسال بیش از ۴۰ رشته در قالب ۱۸۰ دوره آموزشی پیش بینی شده که رشته‌های جدید و پرطرفداری هم امسال اضافه شده؛ مانند دستیار دندان پزشکی، نسخه خوانی داروخانه و همچنین رشته «ام دی اف» سازی افزوده شدند.

سرهنگ پاسدار طریفی گفت: مانند گذشته پرطرفدار ترین رشته در قرارگاه ما تعمیرات دستگاه‌های سرمایشی است؛ مانند نصب کولر، تعمیرات کولر، آب تصفیه کن و پمپ های آب.

او همچنین بیان کرد: پس از تعمیرات وسایل سرمایشی نیز رشته‌های مربوط به خودرو مانند تعمیرات جلو بندی و برق در حوزه فنی خودرو قرار دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار