فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

دشمن به دنبال دوقطبی کردن کشور است

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: دشمن به دنبال این است که جناح لیبرال و غرب‌گرا را تقویت کند و کشورمان را دوقطبی کند.
کد خبر: ۹۶۰۸۷۰۲
|
۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،سرتیپ پاسدار «سید صادق حسینی» فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) در نشست بصیرتی فرماندهان پایگاه‌های مقامت بسیج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله شهید رئیسی و شهدای خدمت اظهار کرد: بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی ۶۰ نماینده از کل دنیا برای تسلیت به ایران آمدند، سازمان ملل و شورای امنیت در جلسه خود به احترام ریاست‌جمهور ایران یک دقیقه سکوت اعلام کردند و این نشان از بیداری اسلامی در سطح جهان دارد.
 وی در ادامه به وضعیت کشور و انتخابات زودهنگام ریاست‌جمهوری اشاره و بیان داشت: بعد شهادت شهید رئیسی کشور به سمت انتخابات زودهنگام رفت و در هیچ جای دنیا چنین اتفاقی نمی‌افتد که در یک کشور هم‌زمان دو قوه مجریه و مقننه مسئول نداشته و انتخابات صورت بگیرد، در واقع این قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌دهد که در کمتر از ۵۰ روز انتخابات برگزار می‌شود.
 سردار حسینی اهمیت این انتخابات را مهم عنوان دانست و افزود: هدف اصلی ما و نظام در انتخابات این است که چهار راهبرد امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت در آن رعایت شود.
 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام مشارکت مردم را یک اصل مهم بیان و تصریح کرد: باید تلاش شود که قشر خاکستری جامعه هم‌زمان با عموم مردم در پای صندوق‌های رأی حضوری پرشور داشته باشند و برای تحقق این مهم بایستی به‌صورت چهره‌به‌چهره در محلات عموم مردم را به انتخابات دعوت کرد.
 وی خاطرنشان کرد: در قانون اساسی مشخص شده که هر ایرانی در سرنوشت خود باید دخالت کرده و حق اجتماعی هر شخص است که اظهارنظر کرده و انتخاب دلخواه خود را انجام دهد.
 سردار حسینی در ادامه به تلاش دشمنان برای کم جلوه‌دادن انتخابات اشاره و گفت: انتخابات در ایران نه سوری است نه نمایشی، بلکه حقیقی است و با نظر مردم انجام می‌شود؛ اما دشمنان تلاش دارند انتخابات را در ایران یک اتفاق بی‌ارزش جلوه دهند.
 وی در پایان به نقشه‌های دشمن برای این انتخابات اشاره و تأکید داشت: دشمن در واقع تلاش می‌کند که ارزش‌های انقلاب از جمله قرآن، قانون اساسی، رهبری، شهدا را تخریب و در کنارش با تقویت جناح لیبرال و غرب‌گرا این مشارکت را دوقطبی و ناامن کند و اگر نتیجه نداد آشوب بسازند که البته این نقشه‌های شوم با حضور مردم بصیر و یک انتخاب اصلح در انتخابات پرشور خنثی و نتیجه‌ای در برنخواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار