فرمانده سپاه روح‌الله در شورای اداری فراهان؛

مردم اراده خود را پای صندوق‌های رأی به رخ دشمنان خواهند کشید

فرمانده سپاه روح‌الله با تاکید بر اینکه ملت ایران اراده خود را پای صندوق‌های رأی به رخ دشمنان خواهند کشید، گفت: گلایه‌ها و مشکلاتی هم در کشور داریم اما مسائل داخلی را به مسئله انتخابات گره نمی‌زنیم.
کد خبر: ۹۶۰۸۷۱۹
|
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار مرتضی عمومهدی فرمانده سپاه روح‌الله عصر روز گذشته در شورای اداری شهرستان فراهان با بیان اینکه همکاری مردم در کنار حاکمیت اتفاقات بزرگی را رقم زده است، گفت: این نظام همواره در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و در جنگ تحمیلی، فتنه‌ها و تحریم‌ها همواره مردم پای کار نظام بوده و دفاع کرده‌اند و پیچیده‌ترین توطئه‌ها و تحریم‌ها علیه این نظام را خنثی ساخته‌اند.

وی اظهار کرد: مردم در عرصه‌های مختلف در کنار حاکمیت هستند و به واسطه شهدای خدمت در ۸ تیرماه در یک آزمون بزرگ دیگر حماسه می‌آفرینند.

فرمانده سپاه روح الله تصریح کرد: باید به دنبال انتخاب فردی باشیم که پای کار این نظام و خستگی ناپذیر باشد.

سردار عمومهدی با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: دشمنان امروز به نظاره مشارکت مردم ایران در انتخابات نشسته‌اند، در یک سال گذشته اتفاقاتی رخ داده که جمهوری اسلامی ایران بیش از قبل در توجه دنیا قرار دارد.

وی افزود: عملیات وعده صادق اقتدار نظام را در جهان چندین برابر کرد و به برکت این انقلاب دشمنان جرات ندارند نگاه چپ به این نظام کنند.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: این عملیات سبب شد تمام مستکبرین حساب کار خود را کنند و همه مستضعفین دل‌شان به نظام جمهور اسلامی گرم شود.

وی افزود: دشمن ابتدا خسارات وعده عملیات صادق را انکار کردند، ما فقط اندکی از توان خود را برای این عملیات پای کار آوردیم اما ۱۰ کشور به کمک صهیونیست آمد.

سردار عمومهدی اظهار کرد: حماسه تشییع شهدای خدمت، حضور سران کشورهای دیگر در تشییع رئیس جمهور ما و احترام مجمع عمومی سازمان ملل به شهید رئیسی، نشان از اقتدار این نظام است.

فرمانده سپاه روح الله با تاکید بر اینکه اثر یک برگه رأی از موشک‌های بالستیک بیشتر است، بیان کرد: گلایه‌ها و مشکلاتی هم در کشور داریم اما مسائل داخلی را به مسئله انتخابات گره نمی‌زنیم، اگر مشارکت کم باشد دشمن توطئه کرده و سعی می‌کند مردم را مقابل حاکمیت قرار دهد‌.

وی بیان کرد: همه ما موظف هستیم اطرافیان خود را به شرکت در انتخابات دعوت کنیم، اگر وحدت ملی به واسطه انتخابات بیشتر شد امنیت ملی ایجاد می‌کند و زیر چتر امنیت اقتصاد، فرهنگ و ... شکوفا می‌شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: مشارکت در انتخابات عزت و اقتدار نظام را بالا می‌برد و نقش تعیین کننده‌ای در افزایش اقتدار ملی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار