سردار افضلی در فلارد بیان کرد؛

مردم در انتخابات کسی را انتخاب می کنند که ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد

مردم  در انتخابات کسی را انتخاب می کنند که ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد
جانشین سپاه استان گفت: مردم عزیزمان در جمعه آینده پای صندوق‌های رای خواهند رفت و کسی را انتخاب خواهند کرد که ادامه دهنده راه شهید رئیسی، رئیس جمهور شهیدمان باشد.
کد خبر: ۹۶۰۸۷۴۱
|
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان چهارمحال وبختیاری؛ مراسم گرامیداشت چلهمین روز شهادت آیت الله دکتر رییسی، رئیس جمهور و یاران شهیدش در مصلی نماز جمعه فلارد برگزار شد.

سردار افضلی جانشین سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان، در مراسم چهلم شهدای خدمت،با ‌تبریک‌ فرارسید دهه امامت ولایت، عید سعید غدیرخم تبریک‌ و تسلیت چهلمین‌ روز شهادت رئیس جمهور شهید و یاران شهیدش گفت: شهید رئیسی به ایران اسلامی عشق می‌ورزید و تلاش و کوشش شبانه روزی او نشان از علاقه به مردم بود، او لحظه ای قرار نداشت در این راه تلاش و کوشش کرد و تا سرحد جان راه خود را ادامه داد و در این راه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

سردار علی افضلی، به نقش ویژه رهبر معظم انقلاب در هدایت کشتی انقلاب اسلامی اشاره و ادامه داد:  شما شاهد بودید وقتی حادثه تلخ و ناگوار سقوط بالگرد رئیس جمهور عزیزمان اون هم شخصیتی مثل دکتر سید ابراهیم رئیسی اتفاق افتاد، مقام معظم رهبری  امام خامنه ای فرمودند مردم نگران نباشید دلواپس نباشید هیچ اختلالی در مسیر انقلاب ما پیش نمی‌آید کارها دنبال می‌شود چرا چون ما برخوردار از نعمت ولایت و امامت و رهبری هستیم. وی ادامه داد: همانطوری که دشمنان شخصیت آقا امیرالمومنین را متوجه می‌شدند امروز برخی خارج از کشور و مقامات مختلف سیاسی در اقصی نقاط دنیا به ما اعلام می‌کنند که حواستون باشد خداوند یک توجه ویژه‌ای به شما داشته است نعمت بی‌نظیر را در راس حاکمیت شما قرار داده است، نعمت ولایت و رهبری است.

سردار افضلی، گفت: عزیزان ما در این ایام به ششم تیر می‌رسیم، ششم تیر چه اتفاقی افتاد مسجد ابوذر نماز مغرب و عشا منافقین چه توطئه‌ای را طراحی کرده بودند البته این هم عنایت خداوند بود، گر نگهدار من آن است که من می‌دانم شیشه را در بغل سنگ نگه می‌دارم، مگر قرار نبود حضرت آقا با شهید بهشتی در هفت تیر جلسه‌ای داشته باشند دشمنان هم خیلی حساب شده طراحی کردند و هوشمندانه  بمبی که کار گذاری کرده بودند درست مقابل قلب آقا بود قلب حضرت آقا را نشانه گرفته بودند اما اراده خداوند بر این است که شخصیت برجسته آقا حفظ بشود و بماند چند لحظه قبل از انفجار بمب بلندگو شروع به سوت کشیدن کرد حضرت آقا قدری فاصله گرفتند بمب منفجر شد اون هم حکمتی دارد که امروز ما بگوییم رهبرمان نشان حضرت ابوالفضل علیه السلام دارد.

جانشین سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان، افزود: مردم عزیزمان در جمعه آینده پای صندوق‌های رای خواهند رفت و کسی  را انتخاب خواهند کرد که ادامه دهنده راه  شهید رئیسی، رئیس جمهور شهیدمان باشد.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام شهرستان فلارد در حاشیه ی این مراسم گفت: تلاوت کلام نورانی وحی، سرود جمهوری اسلامی ایران، سخنرانی، سرود محلی، و مداحی و پذیرایی از دیگر برنامه‌های چهلمین روز شهدای خدمت بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار