حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر، در بن گفت:

با انتخاب درست مسیر دولت انقلابی شهید رئیسی را ادامه دهیم

با انتخاب درست مسیر دولت انقلابی شهید رئیسی را ادامه دهیم
در انتخابات با انتخاب درست، مسیر دولت انقلابی خادم الرضا شهید آیت الله رئیسی را برای خدمت به مردم و ساخت کشور و حل کردن مشکلات را ادامه دهیم.
کد خبر: ۹۶۰۸۷۴۷
|
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال وبختیاری؛ همزمان با دهه ولایت و امامت، عیدسعید غدیرخم و انتخابات ریاست جمهوری، نشست روشنگری و بصیرتی در اداره آموزش وپرورش شهرستان بن، به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه بن،  اداره آموزش وپرورش شهرستان بن و حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی ثارالله بن برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدامان الله حسینی صدر، در این برنامه گفت: امام خامنه ای مدظله العالی در جمع فرهنگیان در سال ۱۳۹۴ فرمودند که ما وظیفه داریم حکومت جهانی اسلامی را ایجاد کنیم زیرا معلمان ما تاثیرگذاری زیادی در جامعه دارند و می توانند گفتمان اسلام را گفتمان رایج دنیا معرفی کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان، افزود: ما باید به تبعیت از رهبر جامعه در این پیچ تاریخی ایفای نقش کنیم و بتوانیم جایگاه خود را به درستی بشناسیم و از انقلاب اسلامی مراقبت و محافظت کنیم و بتوانیم حکومت را رشد و تعالی دهیم  انقلاب اسلامی را به همه دنیا معرفی کنیم.

این مقام مسئول، ضمن تاکید بر ادامه راه شهید آیت الله رئیسی، اظهار داشت: دو تفکر در داخل کشور وجود دارد که هر کدام مدعی است برای اداره کشور و جامعه روش آنها بهتر است، یکی تفکری که به دنبال این است که برای اداره جامعه و توسعه و پیشرفت آن باید در نظم جهانی هضم شویم و از روش های آنها پیروی کنیم و مدام نگاه به بیرون دارد و دیگری تفکری که معتقد است برای آبادانی جامعه اسلام همه چیز را داراست و ما باید خودمان مستقل باشیم و با تکیه بر توان داخلی کشور را به سرمنزل مقصود برسانیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر ادامه داد: ما در انتخابات باید نمایندگان این دو تفکر را بشناسیم و با انتخاب درست، مسیر دولت انقلابی خادم الرضا شهید آیت الله رئیسی را برای خدمت به مردم و ساخت کشور و حل کردن مشکلات را ادامه دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار