ظرفیت‌بالای خراسان‌شمالی در رشد اقتصادی با مشارکت بانوان به ثمر می‌رسد

جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) در امور اقشار بسیج گفت: خراسان‌شمالی ظرفیت بالایی در جهت رشد و اعتلای اقتصادی دارد و بانوان در این زمینه می‌توانند نقش‌آفرینی موثری داشته باشند.
کد خبر: ۹۶۰۸۷۷۱
|
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد براتی امروز -یکشنبه سوم تیر- در همایش بانوان کارآفرین خراسان‌شمالی اظهار کرد: خراسان‌شمالی ظرفیت فوق‌العاده‌ای در جهت رشد اقتصادی و علمی دارد که از این ظرفیت به خوبی استفاده نمی‌شود.

وی افزود: امروزه خراسان‌شمالی از آن جایگاه اقتصادی مناسب خود که باید داشته باشد بازمانده و بایستی تلاش‌هایی در جهت شکوفاکردن اقتصاد استان صورت گیرد.

 جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) در اموراقشاربسیج  ادامه داد: بانوان خراسان‌شمالی نقش فعالی در اقتصاد استان دارند و در حرفه‌هایی که مناسب فعالیت بانوان است می‌توانند بسیار تاثیر گذار باشند.

براتی خاطرنشان کرد: زنان جامعه‌ی ایران این توان را دارند که هم در فعالیت‌های اقتصادی نقش فعالی داشته باشند و هم اینکه در جهت رشد و شکوفایی فرزندان خود موثر باشند.

وی افزود: سپاه خراسان‌شمالی و بسیج اقشار تمام تلاش خود را دارد تا مطالبه گری لازم در زمینه توسعه اقتصادی را از مسؤلین داشته باشد و زمینه‌ را برای نقش‌‌آفرینی هر چه بیشتر مردم ایجاد کند.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، تاکید کرد: افرادی که برای ریاست جمهوری تایید صلاحیت شده‌اند پایه‌های اخلاقی و علمی این منصب را دارند اما مردم باید فردی که از دیگران بهتر است را انتخاب کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار