ادای احترام دستگاه قضایی، اداری و نظامی تربت‌جام به آرمان‌های مقدس شهیدان انقلاب+ تصاویر

محفل نورانی تجلیل و تکریم از مقام وجایگاه شهیدان انقلاب اسلامی، شهیدان بهشتی و ۷۲تن از یاران با وفای امام و رهبری و نماینده شهید علی اکبردهقان در گلزار شهدای بهشت نبی (ص) به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزارشد.
کد خبر: ۹۶۰۸۷۷۸
|
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از تربت‌جام، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تربت‌جام با تبریک هفته قوه قضائیه، دهه ولایت و امامت عید سعید غدیرخم و یاد شهیدان بهشتی و یارانش، گفت: خط امامت و ولایت با همه سنگ اندازی ها با حمایت پروردگار و حضورامام جامعه مسلمین خط مولای متقیان حضرت علی(ع) و غدیرخم  که متصل به پروردگاراست، همچنان ادامه دارد. حجت الاسلام مهدی غلامی؛ ابتکار عمل، سعه‌صدر، پرکار بودن، منظم کاری  و با فکر و تفکر انقلاب کار کردن را بخشی از خصوصیات شهید بهشتی برشمرد.

وی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: شرکت در انتخابات یک امر مهم و ضروری است و برای تداوم انقلاب تکلیف داریم در انتخابات شرکت کنیم و دیگران راهم توصیه کنیم تا همه بیایند و مراقب باشیم تبلیغات مسموم دشمنان مارا فریب ندهد. گفتنی است این محفل معنوی همراه با مداحی و نوحه سرایی و اجرای موزیک توسط رزم نوازان تیپ ۳۸ زرهی حرم شهیدان گلباران و عطر افشانی شد.

خبرنگار | محمدرضا حقدادی

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار