رئیس دانشگاه پیام‌نور مریوان:

شرکت در انتخابات ادامه راه شهدای خدمت است

رئیس دانشگاه پیام‌نور مریوان گفت: ۸ تیرماه، فرصتی دوباره برای انتخاب اصلح‌ترین فرد برای ادامهٔ راه شهدای خدمت است. انتخابی که می‌تواند سرآغازی برای حل بسیاری از مشکلات جامعه باشد.
کد خبر: ۹۶۰۸۸۱۳
|
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲

منصور شیرعلی‌زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، اظهار کرد: دانشگاه‌ها به‌عنوان مراکز علم و اندیشه، نقشی محوری در ترویج آگاهی سیاسی و تشویق به مشارکت آگاهانه در انتخابات ایفا می‌کنند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور مریوان بیان داشت: در آستانهٔ انتخابات ریاست‌جمهوری، حضور پرشور و عالمانهٔ مردم در پای صندوق‌های رأی، مشتی محکم بر دهان دشمنان خواهد بود و بار دیگر وفاداری ملّت ایران به آرمان‌های والای انقلاب را به نمایش خواهد گذاشت.

وی گفت: در این برههٔ حساس تاریخی، با نصب العین قراردادن رهنمود‌های رهبر معظّم انقلاب، باید انتخابی آگاهانه و سنجیده داشته باشیم.

وی افزود: رئیس‌جمهور منتخب باید الگوی کاملی از شهید آیت‌الله رئیسی باشد: خادم مردم، مدافع مظلومان، پاسدار خون شهدا و استوار بر مسیر ولایت.

شیرعلی زاده اذعان کرد: دانشگاه پیام‌نور با سابقهٔ درخشان خود در شهرستان‌های مریوان و سروآباد، با تعهّد به رسالت خطیر خود، همواره در جهت تشویق دانشجویان و مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات گام برداشته است.

وی گفت: شهید رئیسی با سلوک جهادی و مردمی خود، الگویی ماندگار از مدیریت انقلابی را به یادگار گذاشت و نام خود را در تاریخ پرفرازونشیب این سرزمین جاودانه کرد.

وی در ادامه افزود: امید به آینده، تعهّد به مردم، ساده‌زیستی، روحیه جهادی، تقوای الهی و تفکّر انقلابی، از بارزترین ویژگی‌های آن شهید والامقام بود. با تأسّی به این خصایص و پاسداشت خون پاک شهدای خدمت، می‌توانیم در انتخاب رئیس‌جمهور تراز انقلاب اسلامی، گامی بلند در مسیر تحقّق آرمان‌های والای انقلاب برداریم.

رئیس دانشگاه پیام‌نور مریوان عنوان کرد: هشتم تیرماه، فرصتی دوباره برای انتخاب اصلح‌ترین فرد برای ادامهٔ راه شهدای خدمت است. انتخابی که می‌تواند سرآغازی برای حل بسیاری از مشکلات جامعه باشد. حضور پرشور و آگاهانهٔ تک‌تک افراد در انتخابات، ضامن رقم‌خوردن حماسه‌ای دیگر در تاریخ انقلاب خواهد بود.

وی افزود: دانشگاه‌ها در این میان، وظیفه‌ای خطیر بر عهده دارند. تبیین سیره و ویژگی‌های بارز شهید رئیسی برای نسل جوان و دانشجویان، رسالتی است که باید با تمام توان به انجام آن پرداخت.

شیرعلی زاده بیان داشت: حضور صمیمی و بی‌پیرایه شهید رئیسی در میان مردم، خاطره‌ای ماندگار در اذهان باقی گذاشته است. گویی دوران مظلومیت شهیدان بهشتی و خدمت بی‌وقفهٔ شهید رجایی دوباره زنده شده بود.

وی در پایان گفت: شهادت مظلومانهٔ سید محرومان و یارانش، ثمرات بزرگی را برای ملّت ایران و نظام مقدّس جمهوری اسلامی به ارمغان داشت و راه پرفروغ انقلاب را بیش‌ازپیش روشن ساخت.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار