مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا

حضور حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه قوی برای آینده

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه قوی برای رئیس جمهور آینده خواهد بود.
کد خبر: ۹۶۰۸۸۲۸
|
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در جشن غدیر ویژه بانوان در امامزاده سید محمد(ع) مراغه افزود: تلاش کنید در میان نامزدها، چهره انقلابی، سرباز ولایت و با شاخص‌های امام و رهبری انتخاب کنید.

وی ادامه داد: رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی برای اینده کشور خوب برنامه‌ریزی کرده و سعی کنید کسی را انتخاب کنید که ادامه دهند راه ایشان باشد.
حجت الاسلام سرایی اضافه کرد: با وجود مشکلات و همه گلایه ها حضور حداکثری مردم خلق یک حماسه و نه بزرگ برای دشمنان اسلام و انقلاب است.
وی همچنین در ضرورت توجه به انتخاب نامزد اصلح ادامه داد: اگرچه مشکلات معیشتی و اقتصادی وجود دارد اما رییس‌جمهوری باید انتخاب شود که با پشتوانه آرای حداکثری بتواند قدرت چانه‌زنی در مجامع بین‌المللی را داشته باشد.
 حجت‌الاسلام سرایی افزود: آینده کشور به رای‌ها و انتخاب درست و صحیح همه مردم ایران بستگی دارد چراکه حضور حداکثری مردم در پای صندوق رای، راهبردی‌ترین نظر مقام معظم رهبری در مورد انتخابات است و بر همین اساس باید از همدیگر از طرق مختلف برای شرکت در انتخابات دعوت کنید.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا همچنین به بانوان مراغه توصیه کرد تا به نامزد دارای شباهت نسبی به سیدالشهدای خدمت رای دهند و چون شهید «مالک رحمتی» به شهر شهیدپرور مراغه تعلق دارد وظیفه مردم این شهرستان را برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح  سنگین‌تر کرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار