ثمره‌ی خون شهدا باید خودش را پای صندوق های رأی نشان دهد+عکس

نماینده مردم تربت حیدریه و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: شهدا برای حفظ نظام و انقلاب خون داده اند امروز ثمره‌ی خون شهدا باید خودش را پای صندوق های رأی نشان دهد.
کد خبر: ۹۶۰۸۸۸۹
|
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت حیدریه، محسن زنگنه در یادواره شهدای ورزشکار این شهرستان اظهار کرد: اصول نظام اسلامی، مبارزه با کفر است. اگر مبارزه با کفر را از نظام اسلامی جدا کنیم، دیگر فرقی با دیگر نظام ها ندارد.

وی افزود: برخی کشورهای مسلمان، چون مبارزه با کفر و طاغوت ندارند نظام اسلامی نیستند.

زنگنه بیان کرد: امروزه نظام سلطه و اسرائیل نماد کفر و شیطان هستند. اگر مبارزه با آمریکا را از جمهوری اسلامی بگیریم ، ما دیگر فقط جمهوری ایران هستیم و اسلامی نیستیم.

نماینده مردم تربت حیدریه و زاوه در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: امروزه برخی می گویند باید از مواضع خودمان کوتاه بیایم و با نظام کفر مذاکره کنیم تا رفاه و اقتصاد و امنیت داشته باشیم. از اینها ما سؤال می کنیم که پس چرا ما انقلاب کردیم؟ انقلاب کردیم تا در مقابل کفر بایستیم.

وی عنوان کرد: ما پای این آرمان خود هستیم،هزینه هم می دهیم. جمهوری اسلامی تصمیم گرفته این راه را برود. تأسف می خورم از اینکه برخی برای رأی گرفتن، یکی از نورانی ترین نقاط دولت آقای رئیسی که ایستادگی در مقابل استکبار است را زیر سئوال می برند.

زنگنه مطرح کرد: جمهوری اسلامی ایران با شهدای بزرگوار ۴۵سال است در مقابل اسرائیل ایستادگی می کند و شهید رئیسی نیز ثابت کرد که می شود در مقابل استکبار ایستاد و عزت ملت ایران را هم حفظ کرد.

وی با دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و اجتناب از جریان ملتمسانه در مقابل غرب خاطرنشان کرد: انتخابات پیش رو بین دو جریان زانو زدن در مقابل دشمن  و ایستادگی در برابر دشمن است.

تربت حیدریه دارای ۳۴ شهید ورزشکار است که  یادواره «فاتحان سکوی عشق» برای بزرگداشت یاد و خاطره این شهدای گرانقدر برگزار می شود.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار