خبرهای داغ:
برپایی جشن بزرگ غدیر در بوستان ولایت توسط گروه جهادی شهدای محمودآباد نمونه؛

از اینکه لبخند رضایت را به لبان مردم نشاندیم خدا را شاکریم

از اینکه لبخند رضایت را به لبان مردم نشاندیم خدا را شاکریم
یاسرمحمدی پور مسئول گروه جهادی شهدای محمودآباد نمونه گفت: سال گذشته جشن غدیر با شرکت ۱۲ هزار نفر و‌ توزیع ۱۰هزار پرس غذای گرم برگزار شد و امسال نیز این جشن با شکوه بیشتر در بوستان ولایت شهر محمود آباد نمونه برپا می شود.
کد خبر: ۹۶۰۸۹۰۱
|
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳

قزوین_ یاسر محمدی پور مسئول گروه جهادی شهدای محمودآباد نمونه در گفت و گو با بسیج بیان کرد: گروه جهادی شهدای محمود آباد بر پایه فرهنگی و عمرانی بنا شده است و در این سه سال برنامه های شاخص مانند سومین جشنواره غدیر ویژه هفته امامت و ولایت برگزار شده است.

 وی گفت: در سال گذشته بیش از ده هزار پرس اطعام غدیر بین شرکت کنندگان در جشن غدیر توزیع شد و امسال هم با محوریت توجه به نیازمندان، جشن غدیر ادامه خواهد یافت.

 محمدی پور با اشاره به اقدامات جهادی این گروه تشریح کرد: امسال یک واحد مسکونی در هادی آباد بخش اقبال غربی توسط گروه جهادی ساخته شده است و در سال گذشته بیش از ۱۷ واحد مرمت و بازسازی و ساخت دو واحد مسکونی برای جامعه هدف انجام شده است.

مسوول گروه جهادی شهدای محمودآباد نمونه در ادامه عنوان کرد: با رویکرد کمک به مناطق محروم تلاش های گروه جهادی شهدای محمودآباد نمونه توانسته به اندازه توانایی خودش مشکلات جامعه هدف را مرتفع سازد. گروه های جهادی اغلب به مناطقی می روند که دولت به دلایل مختلف هزینه لازم را برای ورود ندارد.

محمدی پور تصریح کرد: برای توسعه کار گروه جهادی، کارگروه های فرهنگی، تربیتی، عمرانی، اجتماعی را در برنامه کاری شهدای محمود آباد نمونه داریم که در حوزه فرهنگی کار شاخص، جشن غدیر و توزیع غذای نذری و در کارهای عمرانی ساخت و بازسازی مسکن محرومین که ولی نعمتان انقلاب هستند، قابل توجه بوده و از اینکه لبخند رضایت را به لبان جامعه نشاندیم خدا را شاکریم. 

وی اضافه کرد: سال گذشته بیش از ۱۲ هزار نفر جمعیت برای جشن غدیر از قزوین و شهر محمود آباد و روستاهای اطراف حضور داشتند که بازخورد آن بسیار رضایت بخش بود. تنوع در برگزاری جشن غدیر باید مشهود باشد و در این خصوص از ظرفیت کارشناسان دینی و مذهبی بهره مند می شویم.

مسئول گروه جهادی شهدای محمودآباد نمونه یادآور شد: جشن غدیر مطالبه مردمی است و از سوی نهاد خاصی انجام نمی شود تمام این اقدامات با همکاری مردم و محوریت گروه جهادی شهدای محمودآباد نمونه اجرا شده و امسال با برنامه تر و با شکوه تر روز سه شنبه ساعت ۲۱ در بوستان ولایت برگزار می شود. غدیر حافظه تاریخی دوست داران ولایت و امامت است و با بزرگداشت این واقعه حساس در تاریخ اسلام و شیعه شادی و دانش مردم را بالا ببریم تا بخش اساسی تاریخ اسلام به فراموشی سپرده نشود.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار