فرمانده سپاه روح الله در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج ساوه؛

حضور پرشور در انتخابات وحدت و امنیت ایران اسلامی را در پی خواهد داشت

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ملت ایران با حضور پر شور و گسترده در انتخابات هشتم تیرماه، قدرت خود را به جهانیان نشان خواهد داد.
کد خبر: ۹۶۰۸۹۱۳
|
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ساوه؛ سرتیپ دوم پاسدار مرتضی عمومهدی صبح دوشنبه در مراسم دیدار با کارکنان سپاه ساوه ضمن تبریک دهه امامت و ولایت گفت: واقعه غدیرخم بیانگر اهمیت و جایگاه ولایت است و دراین ایام باید در راستای ولایت مداری، افزایش ولایت مداری و همراهی ولایت تمام تلاش خود را انجام دهیم.

وی افزود: شهیدحاج قاسم سلیمانی دید ویژه ای به سپاه داشتند و سپاه را حافظ انقلاب می‌دانستند و شخص ایشان این عقیده را در عمل تداعی کرد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی یادآور شد: وظیفه  تخصصی سپاه طبق اصل ۱۵۰ قانون اساسی  نگهبانی و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن است سپاه باید با تمام وجود خود را مأمور به انجام تکلیفش می‌داند.

سردار عمومهدی تاکید کرد: سپاه باید برای پاسداری از انقلاب، اسلام و تمامیت دینی، اسلام را به خوبی بشناسند، دشمنان را بشناسند و آمادگی لازم برای حضور در جامعه داشته باشند که بتواند الگوی مردم باشد.

فرمانده سپاه روح‌الله به انتخابات  ۸ تیر اشاره کرده و گفت: امروز دشمنان و کشورهای استکباری تمام تلاش خود را کردند از طریق جنگ‌های مختلف اعم از جنگ شناختی، جنگ ترکیبی، جنگ نرم، جنگ اقتصادی و .... تمام تلاش خود را به کار برده است و قصد ضربه زدن را وارد و ما باید مقابل این فتنه بایستیم.


وی بیان کرد: هم‌اکنون چشمان دیگر ملت‌ها به ایران دوخته شده است چراکه به طور حتم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، قدرت بازدارندگی ایران را در دنیا ارتقا می بخشد.

سردار عمو مهدی عنوان گفت: وظیفه همه ما به عنوان حافظان انقلاب در انتخابات تاثیر در مشارکت حداکثری بدون سوگیری و طرفداری از کاندیدای خاصی است.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: انتخابات دو بعد دارد اول یک رئیس جمهور انقلابی، دیندار و آگاه به مبانی انقلاب ولایی، خادم  انتخاب شود و  باید معیارهای اصلح را برای مردم بازگو شود و تبیین نیز صورت گیرد و بعد دوم که حائز اهمیت است و چشم جهانیان به آن دوخته شده این است که چه میزان و نفر مشارکت در انتخابات دارند، اگر مشارکت بالا باشد عزت و شرافت در بین کشورهای جهان بالا می‌رود و اگر ضعیف باشد دشمن درصدد توطئه و تهدید برمی‌آید..

وی گفت: هر مسلمانی هر جایی که هست، زن، مرد، پیر، جوان، در شهر و روستا وظیفه دارد دعوت به حضور در انتخابات را انجام دهد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در پایان گفت: ان شاءالله  ملت ایران با حضور پر شور و گسترده در انتخابات هشتم تیرماه، قدرت خود را به جهانیان نشان خواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار