خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک؛

رئیس جمهور باید ولایت پذیری قلبی و توان عملی داشته باشد

رئیس جمهور باید ولایت پذیری قلبی و توان عملی داشته باشد
بابایی گفت: ولایت پذیری عمیق و قلبی از ویژگیهای رییس جمهور باید باشد گرچه اصل این است که توان اجرای منویات مقام رهبری را هم داشته باشد.
کد خبر: ۹۶۰۸۹۴۰
|
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴

قزوین_ به گزارش بسیج، سیدمرتضی بابایی در نشست روشنگری که به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت زینب(س) شهر آبیک در سالن شهید آوینی برگزار شد، اظهار کرد: عقل و علم ناقص بشر قطعا نمی‌تواند انسان را به سعادت برساند و امامت و رسالت بسته به علم بیکران خدای متعال است.

وی هدف از خلقت بشر را تکامل، رشد و رسیدن به الله عنوان کرد و افزود: هدف نهایی پیامبران، تشکیل حکومت بود تا مردم را در مسیری قرار دهند که به سعادت برسند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک، با بیان اینکه نظام اسلامی بر پایه مردم سالاری دینی و تکیه بر مردم تشکیل شده و اصلی ترین نقش را ایفا می‌کنند، ادامه داد: ایران اسلامی در مواجهه با دنیا حرفی برای گفتن دارد.

سرهنگ بابایی عملیات وعده صادق را بی نظیرترین عملیات پس از پیروزی انقلاب اسلامی به برکت وجود ولایت و شجاعت و درایت و محوریت مقام معظم رهبری و دانست و افزود: با انجام این عملیات هیمنه استکبار شکست و ایران اسلامی ثابت کرد هر جا و هرکسی تعرض کند پاسخش را خواهد داد.

وی ادامه‌ داد:کار استکبار جهانی غارت، چپاول و زورگویی است و خیلی ساده لوحانه است که بگوییم می‌شود با آمریکا کنار آمد البته آنها از قدرت ملت ایران ترس و واهمه دارد.

وی تصریح کرد: توجه رئیس جمهور شهید به مردم و توان داخل بود و مردم دلباخته‌ اخلاص ایشان بودند بنابراین نیاز است که رییس جمهوری انتخاب کنیم که دست اندازی ایجاد نکند و در دینداری و اعتلای نظام و مردم خلل ایجاد نکند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک، افزود: امروز انقلاب اسلامی نسبت به ۴۵ سال گذشته در بهترین شرایط داخلی و بین‌المللی قرار دارد و جایگاهش بی نظیر است و نقش ایران در دنیا لحاظ شده این در حالی است که هر زمانی گفتمان انقلاب و مقاومت در کشور جاری و ساری بوده در اوج بوده‌ایم.

بابایی ادامه داد: ولایت پذیری عمیق و قلبی از ویژگیهای رییس جمهور باید باشد گرچه اصل این است که توان اجرای منویات مقام رهبری را هم داشته باشد که در مناظره‌ها شاهد بودیم کاندیداهایی، حرف‌هایی که رهبر معظم انقلاب تایید کرده بودند را تخریب می‌کردند.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار