خبرهای داغ:

مسجد محور هماهنگ کننده نظامات اجتماعی است

شاهرود_ مسئول روابط عمومی و اقامه نماز شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرودگفت: مسجد محوری مردم و مردم محوری مسجد الگویی اسلامی است که در اولین بنای اجتماعی تاریخ اسلام با عنوان «بیت» به آدم آموخته شد.
کد خبر: ۹۶۰۸۹۴۹
|
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، در آستانه عید سعید غدیر، سعید خادمیان مسئول روابط عمومی و اقامه نماز شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود در برنامه‌ای که با هدف تجلیل از ائمه جماعت منطقه برگزار شد با بیان این که قرآن کریم برای تحقق اهداف دین، مسجد را به عنوان پایگاه مردمی معرفی می‌کند، اظهار کرد: مسجد محوری مردم و مردم محوری مسجد الگویی اسلامی ست که در اولین بنای اجتماعی تاریخ اسلام به نام مسجد با عنوان «بیت» به آدم آموخته شد.
وی گفت: خانواده، مدرسه و مسجد سه محوری ست که در تربیت جوانان نقش مستقیم دارد و ارتباط مسمتر جوانان با مسجد می‌تواند نقش هماهنگ کننده و تسهیل کننده این سه قطب تعیین کننده نظام اجتماعی باشد که ارتباط معنوی فریضه نماز با پروردگار متعال از جمله عبادات و اعمالی ست که در مساجد ادا می‌گردد.
در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی نفیس از ائمه جماعات منطقه شامل؛ ستاد و نواحی تابعه دامغان و سمنان قدردانی و تکریم بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار