جانشین سازمان بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد

جانشین سازمان بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه وبویراحمد شد
کد خبر: ۹۶۰۹۰۱۹
|
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، امروز جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی سپاه فتح با حضور سردار مثنوی  جانشین سپاه فتح و جمالی ،سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان ، مسوول حفاظت اطلاعات سپاه فتح ، معاونین سپاه فتح و فرماندهان نواحی و معاونت فرهنگی اداره ورزش و جوانان استان در موضوع طرح یاوران ولایت، قرارگاه ملی جهادی دانش آموزی سید شهدای خدمت برگزار شد .
در این جلسه بعد از بیان گزارشی از کمیته دانش آموزی کنگره ملی شهدا استان ، برنامه های مشارکت در انتخابات بسیج دانش آموزی ، شیوه برگزاری برنامه های دوره یاوران ولایت بسیج دانش آموزی و قرارگاه ملی جهادی دانش آموزی در استان توسط سروان پاسدار مصطفی گلستانی فر مسوول سازمان بسیج دانش آموزی استان ، برادر رستار از قرارگاه جهادی آموزش و پرورش استان ، و اعضای جلسه ادامه یافت. 
در پایان سردار مثنوی به فعالیت های خوب بسیج دانش آموزی در کمیته دانش آموزی کنگره ملی شهدا اشاره داشتند.
وی در ادامه به برنامه های خاص و اثرگذار این قشر برای دانش آموزان مواردی را اشاره داشتند و حمایت کامل معاونت های سپاه فتح از برنامه های بسیج دانش آموزی با توجه به اهمیت این قشر در سطح جامعه تاکید کردند.

 در پایان جلسه برادر پاسدار اسماعیل جلال فر با توجه به تجارب خوب در سازمان بسیج دانش آموزی ،درایت و تعهد از طرف مسوول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد به عنوان جانشین این سازمان در استان منصوب شد.

جلال فر دارای سابقه فعالیت در مدیریت های مختلف سازمان بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه وبویراحمد در حوزه جهادی،علمی، تربیت بدنی، فرهنگی و تربیتی را دارا می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار