جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع)تاکید کرد:

مشارکت حداکثری؛ ضامن آینده‌ای امیدبخش

مشارکت حداکثری؛ ضامن آینده‌ای امیدبخش
 جانشین فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام با اشاره به ضرورت مشارکت حداکثری گفت: مشارکت آحاد ملت در انتخابات ریاست جمهوری آینده‌ای امیدبخش برای ملت و کشور به ارمغان می‌آورد.
کد خبر: ۹۶۰۹۰۳۲
|
۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۸

 سردار علی اکبر افراسیابی جانشین فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: در شرایط کنونی، نسخه‌ای که بتواند اقتدار ایران اسلامی را دوچندان کند مشارکت حداکثری در انتخابات آینده است و هرچه رئیس جمهور منتخب با رای بیشتری انتخاب شود قدرت چانه زنی در میدان دیپلماسی در عرصه بین المللی را افزایش می‌دهد و نشاط و وفاق عمومی را در جامعه ترویج خواهد کرد.

 سردار افراسیابی با اشاره به اینکه باید برای انتخاب اصلح تحقیق و مشورت کرد گفت: بهترین معیارهای انتخاب اصلح را در فرمایشات مقام معظم رهبری می‌توان جستجو کرد اما اگر برادر یا خواهری به این مسئله نتوانست گزینه نهایی خود را مشخص کند، با مراجعه به مشاور و خرد جمعی گزینه نهایی خود را انتخاب کند.

 وی در ادامه با اشاره به تبلیغات پر حجم دشمن در فضای مجازی و رسانه‌ای برای کمرنگ کردن و یا تحریم حضور مردم در انتخابات گفت: ملت ایران خوب می‌داند هر رای به منزله موشکی است بر قلب دشمنان نظام اسلامی و این بار نیز با مشارکت گسترده و حضوری مثال زدنی، رویای دشمنان را محقق نخواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار