خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه لارستان:

بهترین راه پیشرفت کشور، حضور پرشور مردم در انتخابات است/ انتخاب فرد اصلح برای تشکیل یک دولت قدرتمند است

فرمانده سپاه ناحیه لارستان با بیان اینکه بهترین راه پیشرفت کشور، حضور پرشور مردم در انتخابات است، گفت: انتخاب فرد اصلح برای تشکیل یک دولت قدرتمند است.
کد خبر: ۹۶۰۹۰۶۸
|
۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مراسمی به مناسبت عید سعید غدیر خم و همچنین قرار گرفتن در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در روستای هرمود مهرخوی بخش مرکزی لارستان به همت پایگاه مقاومت حسین بن علی(ع)، با حضور گسترده مردم و جمعی از مسئولین برگزار شد.

سرهنگ پاسدار عیسی افسری فرمانده سپاه لارستان بزرگ در این مراسم ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، به انتخابات مهم ریاست جمهوری پیش رو اشاره کرد و اظهار داشت: مشارکت پرشور مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح ، باعث می شود دولت قدرتمندی که به پشتوانه مشارکت قوی تشکیل شده در عرصه های داخلی و بین المللی حرف برای گفتن داشته باشد و مشت آن در برابر دشمنان پُر باشد و بالعکس؛ عدم مشارکت در انتخابات به معنی مخالفت با تعیین سرنوشت کشور، بی انضباطی و تسلیم شدن است.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان به برخی شاخصه‌های فرد اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری از جمله انقلابی بودن، اعتقاد و اعتماد به توان داخلی، استعمار ستیزی و... اشاره کرد و افزود: این مصادیق، چراغ راه بسیار خوبی برای انتخاب ماست که باید مردم عزیز ما خصوصاً قشر جوان و تحصیلکرده ضمن بازخوانی اندیشه ها و نظرات امامین انقلاب، انتخاب خود را با این معیار انجام دهند.  

وی ادامه داد: تجربه تلخ چندین دوره مذاکره، اعتماد و دلبستن به آمریکا که آخرین آن برجام بود به ما این درس را داد که در برابر قلدر و زورگو لاجرم باید قوی بود و عزتمندانه رفتار کرد و اگر همانگونه که در عرصه نظامی به دلیل قدرتمان، هیچ کشوری در دنیا حریف ما نیست، در اقتصاد، سیاست خارجی و مسائل اجتماعی و... هم قوی بشویم که این مهم در گرو انتخاب دولتی قوی است به همین نقطه خواهیم رسید، آنگاه است که آنها برای برقراری رابطه و مذاکره با ما صف خواهند کشید.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان ضمن دعوت از مردم برای حضور گسترده در پای صندوق های رأی تصریح کرد: بهترین راه پیشرفت کشور، حضور پرشور مردم در انتخابات و انتخاب یک دولت قدرتمند و یک فرد با تدبیر برای اداره دولت است که قاطعانه و با نظارت کافی، نه با ول‌انگاری، خواب آلودگی و رها کردن مسائل اجتماعی بلکه با دلسوزی تمام، جانش را همچون شهید رئیسی عزیز در این راه بگذارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار