برگزاری جشن غدیر خم در شهرستان جم

جشن باشکوه عیدغدیر خم در روستاهای پلنگی و چاهه شهرستان جم برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۹۱۱۶
|
۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹

جشن باشکوه عیدغدیر خم در روستاهای پلنگی و چاهه شهرستان جم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از جم، جشن عید سعید غدیر در روستاهای پلنگی و چاهه با حضور گسترده و پرشور مردم و مسئولین محلی و سرهنگ دوم پاسدار محمد خلیلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عباس(ع) برگزار شد.  

فرمانده ناحیه مقاومت حضرت عباس (ع) ضمن تبریک عید غدیر، به اهمیت این عید بزرگ در فرهنگ اسلامی اشاره کرد و گفت: عید غدیر یکی از بزرگ‌ترین اعیاد مسلمانان است که نشان‌دهنده ولایت و رهبری امیرالمؤمنین علی (ع) می‌باشد و باید با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شود.

سرهنگ خلیلی در ادامه به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات ۸ تیر پرداخت و افزود: مشارکت مردم در انتخابات نه تنها نشان‌دهنده‌ی حمایت از نظام و انقلاب اسلامی است، بلکه انتخاب کاندیدای اصلح، آینده کشور را تضمین می‌کند.

وی همچنین بر اهمیت انتخاب آگاهانه و بررسی دقیق کاندیداها تاکید کرد و اظهار داشت: "انتخاب کاندیدای اصلح که بتواند به نیازها و خواسته‌های مردم پاسخ دهد و مسیر توسعه و عدالت را پیش ببرد، وظیفه‌ای مهم و حیاتی برای هر یک از ماست.

مراسم عید غدیر در این روستاها با برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی همراه بود. اجرای سرودهای حماسی، سخنرانی‌های مذهبی، مسابقات فرهنگی، و توزیع بسته‌های فرهنگی و هدایا از جمله بخش‌های این مراسم بود که مورد استقبال گرم و پرشور اهالی قرار گرفت. حضور کودکان و نوجوانان در این برنامه‌ها، جلوه‌ای خاص به مراسم بخشیده بود و نشان از تلاش برای انتقال ارزش‌های دینی و انقلابی به نسل‌های آینده داشت.

جشن باشکوه عیدغدیر خم در روستاهای پلنگی و چاهه شهرستان جم برگزار شد.

این مراسم به همت بسیج محلی و با همکاری مسئولان روستایی برگزار شد و با استقبال گسترده‌ای از سوی مردم مواجه گردید. فضاسازی‌های زیبا و تزئینات متنوع، به زیبایی و جذابیت مراسم افزوده بود و لحظات به یادماندنی و شادی را برای اهالی روستاهای پلنگی و چاهه رقم زد.

در پایان، سرهنگ دوم پاسدار محمد خلیلی از متولیان و برگزارکنندگان این مراسم تشکر و قدردانی کرد و بر اهمیت حفظ و گسترش چنین برنامه‌هایی تاکید نمود. این جشن باشکوه، نشان‌دهنده‌ی وحدت و همبستگی مردم در پیروی از ارزش‌های دینی و ملی بود و خاطره‌ای خوش برای تمامی شرکت‌کنندگان به جا گذاشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار